Gigabyte E350N-USB3 med AMD Brazos

  • Gigabyte har igennem årenes løb præsenteret mange kvalitetsprodukter, og de altid være med på noderne fra dag et af. Selv nu hvor AMD’s helt nye Fusion system er landet, har det ikke fået Gigabyte til at holde sig tilbage fra at lave et produkt med AMD’s Fusion indbygget. Det har så resulteret i et E350N-USB3 bundkort, som eftersigende lover god ydelse, og med en meget aggressiv prissætning fra Gigabytes side placerer boardet sig lige under de dyreste modeller fra konkurrenterne, uden at gå på kompromis med kvalitet eller features.


    Læs testen her:


    http://www.tweak.dk/review/Gig…3_med_AMD_Brazos/1236/1/1



    [Blocked Image: http://www.tweak.dk/images/2011/review/1236/bundkort_fra_siden.jpg]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af X3N4T3
    Er det beregnet til noget som et medie center, eller kan den også bruges til en normal desktop/office computer? :)


    Jeg vil sige at disse E350 systemer er velegnet som MedieCenter PC'er, som almindelig desktop PC'er kan den godt mangler power, til photo og medie redigering, og tungere gamering.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af !wfdi


    Jeg vil sige at disse E350 systemer er velegnet som MedieCenter PC'er, som almindelig desktop PC'er kan den godt mangler power, til photo og medie redigering, og tungere gamering.


    Nu tænkte jeg mere på en normal familie som havde brug for at tjekke e-mail, bruge noget Word/Excel og lidt flash spil online :)
    For hvis den nemt kan klare alt det, er det jo en meget billig løsning + et lavt strømforbrug.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af X3N4T3


    Nu tænkte jeg mere på en normal familie som havde brug for at tjekke e-mail, bruge noget Word/Excel og lidt flash spil online :)
    For hvis den nemt kan klare alt det, er det jo en meget billig løsning + et lavt strømforbrug.


    Den kan den nemt klare, som en alm. familie pc, pakkede ind i et lille kabinet, med en 60W PSU ingen problem. :-)

  • Vedr CPU forbrug, så er den del af testen simpelthen intetsigende.


    WvC-1, 1080p H.264 øh ja... Fra hvad, hvilken bitrate, er det CPU eller GPU som står for afvikling. Hvorfor skrive 1080p H.264 og så bare skrive WVC-1, det fortæller mig intet.


    Lige netop dette kort skriger efter at blive smidt i en lille kasse under fjernsynet, så derfor ville det være rigtig relevant med langt mere info vedr. afspilning af video.


    Hvor er CPU belastning ved Blu-ray, er det det du kalder 1080p H.264 eller?