Crysis 2 Tweak Friends Tråd

• Skal lige igennem campaign og ved ikke om multiplayer fænger endnu.

Men jeg hedder: Renegger

Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

• Så fik jeg købt det :)) Har addet jer begge to.

Nick: dasjap

Kan det virkelig være rigtigt at man skal taste sin key code ind hver gang man skal spille mp?

Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

Rettet en gang, sidst af dasjap ().

Oprindeligt indlæg af dasjap
    Så fik jeg købt det :)) Har addet jer begge to.

Nick: dasjap

Kan det virkelig være rigtigt at man skal taste sin key code ind hver gang man skal spille mp?

Det kæmper mange med :-(

Løsning
    http://www.mycrysis.com/forums/viewtopic.php?f=40&t=11741

Crysis 2 wont remember my multiplayer key [FIX!] 03 23, 2011 /05:01

We are aware that some people are experiencing an issue with their Crysis 2 multiplayer key receiving two different errors;

- Multiplayer key will not save and needs to be re-entered
    - “Serial number in use”

A patch to fix issue will be made available soon but in the mean time here is an easy work around solution to both of this issues;

1. Load Crysis 2, go to multiplayer and type in your key
    2. Navigate back to Single Player
    3. Go back into multiplayer and re-enter your key

After completing these 3 steps your multiplayer key will be saved and you will not be required to re-enter it. If you complete these steps and it still does work post here and let us know. Please ensure carefully that you follow the steps above before reporting an issue.

Oprindeligt indlæg af Inderhaten
    Super. Nu har jeg lige købt Shift 2 så der går nok lidt tid før jeg kommer ind og spiller crysis.:D

Men jeg har nemlig også det problem med den dumme kode.
    må da lige afprøve det fix der er linket til.
    Keyzer. Tak for linket:)

No probs ;-)

• Så har jeg fået spillet lidt og må sige at det er et ganske udmærket spil. Det får godt nok mit gfx helt op i det røde felt, peakede lige på 88 grader :rolleyes:

Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

• HAr added folk herindefra.

Mit gfx ville ikke levere så mange PFS, men jeg kan anbefale Crysis 2 Tweak Tool. Så kan man sætte på lidt flere indstillinger end bare 3 predefinerede settings. Fungerer gankse godt :)

Link: http://wall.clan-zone.dk/1055-crysis-2-tweak-tool-1-7/

Synes også spillet kører ganske godt. Lidt predator møder COD agtigt, men foreløbigt ok :)

Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H