NZXT H2 Classic entusiast kabinet

• NZXT er en meget anerkendt hardwareproducent, som igennem en årrække har produceret kabinetter, strømforsyninger, blæsere og kølere, samt diverse tilbehør til laptops. NZXT blev etableret tilbage i år 2004 af en gruppe engagerede IT-eksperter. Hovedsædet har belligenhed i Los Angelas - USA. Produkterne bliver designet og gennemtænkt i USA, hvorefter ordren sendes videre til produktionsfabrikkerne i Kina og Taiwan.
    Den primære kernekompetence består i at producere kabinetter, og NZXT har derfor et forholdsvist stort sortiment af kabinetter til alle målgrupper. NZXT er specielt kendt for deres midi-tower kabinetter, der afspejler differentiering og nytænkning sammenlignet med andre alternativer på markedet. NZXT sørger altid for at præge deres produkter med et unikt design.

Læs testen her:

http://www.tweak.dk/review/NZX…ntusiast_kabinet/1246/1/1

[Blocked Image: http://www.tweak.dk/images/2011/review/1246/tweak_dk_NZXT_H2_Classic_6.JPG]

• Nu har jeg set et par video reviews at det kabinet og må godt nok sige jeg ikke er enig i konklusionen.

Kabinettet er i bedste plastik kvalitet som NZXT er kendt for og det er lappe løsning på lappe løsning.

De har uden tvivl kigget på et fractal design R3 langt hen af vejen.

• Må indrømme jeg grinte da jeg læste i positiv "God bygge kvalitet", nu har jeg set Tiny Tom Logans review, hvor han sabler den ned, og man kunne tydeligt se i videoen hvorfor.

Billigt plastik lort, dårlig powder coat, skum der minder om det du får på 50kr's headsets, et plastik låg der cover top fan intake der sidder fast med magneter.

Eneste jeg kan lide ved det kabinet, som TTL også udpegede er front fan intake hotswapping.

http://www.youtube.com/watch?v…ature=channel_video_title

Ikke fordi jeg er vild fanboy, men han har som regel ret ;)

Cpu: i5 2500K @ 4.5ghz
    Motherboard: Asus Sabertooth
    Cooler: Noctua nh-d14
    Ram: 8gb Mushkin Redline @ 1866mhz 8-9-7-24
    Gfx: 2x Sapphire 6950 2gb shaders unlocked @ 900/1325

• Min første tanke var, en ala Fractal Design R3.....

Havde dog håbet på de havde lavet det i en bedre kvalitet, da jeg virkelig godt kan lide designet.....har selv en fractal design R2....
    Er sgu lidt skuffet nu efter jeg har læst den her review og så ser videoen bagefter ;(

• Et (ok, flere..) generelt spørgsmål, der ikke har meget at gøre med denne specifikke test, men ved ikke lige hvor jeg ellers skulle poste.

Siger dogmet i jeres testsystem, at produkterne SKAL have en award? Jeg spørger, fordi alle andre sider normalt kun giver awards til produkter, der skiller sig ud.

Holder importørerne op med at sende produkter til anmeldere, hvis jeres konklusioner ikke har noget positivt indhold overhovedet?

Er det egentlig nogensinde sket, at Tweak har sablet et produkt ned?

Og hvordan kan det være, at i har testet så mange kabinetter fra Fractal, men næsten ingen fra Lian Li?
    (Jeg er ikke specielt fan af Lian Li, det er bare et eksempel på en kendt producent der nok sælger flere kabinetter til flere forbrugere).

Og hvis jeg må give et klap på skulderen til Nicolas Lykke, der alle dage har udført et kæmpe stykke arbejde i sine tests, vil jeg gerne det :)