Mere power på kørestolen?

  • Hei Tweaker...
    Har været nede hos roltec idag, og de kan desværre ikke gøre noget ved stolen. :(


    Det de kunne gøre var at sætte nyt eletronik og motor i.
    400watt motor istedet for de 190watt jeg har nu, og eletronik, der kan holde til sindsyg mange A.
    Så kan de få stolen op på12-14km/t
    Men.... Det koster så lige 20.000kr :P


    Så hvis der er en rig gut, der gerne vil af med de 20.000kr, er han/hun velkommet til at kontakte mig :D


    Er forresten os blevet udtaget til bruttotrupen i kørestolsfodbold :D :boxing:

    CPU: Q6600 2.4Ghz @ 3,6Ghz
    GTX: 260+ GTS + 8600GTS Physx
    HDD: 150Gb
    RAM: 2Gb

  • ja det lyder da godt nok lidt dyrt...men hvis du har en ide om hvad komponenter de har tænkt sig at skifte så kan du jo begynde at lede åp nettet efter noget tilsvrende....jeg vil næsten garantere at du kan få det meget billigere....


    tillykke med udtagelsen.... det er vel at betegne som doping at din stol kører dobbelt så hurtigt som de andres ? :rules:

    Dyas


    Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
    Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
    gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
    80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650


    Laptop
    PS3
    Wii

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Dyas
    ja det lyder da godt nok lidt dyrt...men hvis du har en ide om hvad komponenter de har tænkt sig at skifte så kan du jo begynde at lede åp nettet efter noget tilsvrende....jeg vil næsten garantere at du kan få det meget billigere....


    tillykke med udtagelsen.... det er vel at betegne som doping at din stol kører dobbelt så hurtigt som de andres ? :rules:


    Ja det er er osse dyrt, styreboxen kan jeg godt finde på nettet, men hvis jeg bruger en anden, så mister jeg en masse funiksoner, på stolen.. og det er jo ikke så godt :(


    Motorerne kan jeg så slet ikke finde...


    Så det er jo bedst med det fra Roltec :) Fordelen ved deres eletronik, er at du har 100% kontrol over alt, du kan bestemme hvor hurtig stolen skal svinge dreje, bremse osv..


    Men den flinke mand, sagde at jeg bare "kunne" ødelæge stolen og søge om en ny hos kommuen.
    Da den snart er ved at være gamle, den er ca. 4-5år.


    ang. fodbold, så bliver farten begrænnset til 10km/t, men jeg vil jo gerne ha en meget stærk motor, så jeg kan presse en spiller væk, når man kæmper om bolden :P

    CPU: Q6600 2.4Ghz @ 3,6Ghz
    GTX: 260+ GTS + 8600GTS Physx
    HDD: 150Gb
    RAM: 2Gb