Edderkopper - FØJ!!!! AKUT!

  • Edderkopper.. Yummy. :))


    Jeg lå engang og skulle sove og det var skam meget dejligt! Men jeg hører så en kriblen i hjørnet mellem toppen af min seng og væggen. Jeg tænker det må være en mus, og jeg tænder selvfølgelig lyset og læner mig indover for at se, hvad det er.
    Så kravler den største og klammeste edderkop fandme op over min hovedpude. Jeg sov ikke i min seng i en uge. :$
    Støvsugede godt og grundigt under sengen og alle steder og overvejede faktisk at stille mine sengestolper i spande med vand, for at den ikke kunne kravle op igen. :pokey:

    Vision S-Series S3768
    Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
    17.3” LED AntiGlare 1920x1080
    Kingston 8GB DDR3-1600

    Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
    Samsung 830-Series 256GB
    WD Scorpio Blue 640GB

    Rettet en gang, sidst af Spixe ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Spixe
    Edderkopper.. Yummy. :))


    Jeg lå engang og skulle sove og det var skam meget dejligt! Men jeg hører så en kriblen i hjørnet mellem toppen af min seng og væggen. Jeg tænker det må være en mus, og jeg tænder selvfølgelig lyset og læner mig indover for at se, hvad det er.
    Så kravler den største og klammeste edderkop fandme op over min hovedpude. Jeg sov ikke i min seng i en uge. :$
    Støvsugede godt og grundigt under sengen og alle steder og overvejede faktisk at stille mine sengestolper i spande med vand, for at den ikke kunne kravle op igen. :pokey:


    :goodpost:
    hehehe, griner, men ja nasty :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Spixe
    Edderkopper.. Yummy. :))


    Jeg lå engang og skulle sove og det var skam meget dejligt! Men jeg hører så en kriblen i hjørnet mellem toppen af min seng og væggen. Jeg tænker det må være en mus, og jeg tænder selvfølgelig lyset og læner mig indover for at se, hvad det er.
    Så kravler den største og klammeste edderkop fandme op over min hovedpude. Jeg sov ikke i min seng i en uge. :$
    Støvsugede godt og grundigt under sengen og alle steder og overvejede faktisk at stille mine sengestolper i spande med vand, for at den ikke kunne kravle op igen. :pokey:


    hehe jeg har hadet edderkopper siden jeg lå og læste bogen araknofobi, hvor der falder en kæmpe edderkop ned midt på bogen... der er nu to sider der ikke kan åbnes og jeg blev aldrig færdig med bogen :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dwmc
    hehe jeg har hadet edderkopper siden jeg lå og læste bogen araknofobi, hvor der falder en kæmpe edderkop ned midt på bogen... der er nu to sider der ikke kan åbnes og jeg blev aldrig færdig med bogen :)


    LOL :D

  • Jeg har egentlig ikke set en edderkop i laaaang tid efterhånden nu hvor jeg tænker over det.. Det kan være de er ved at samle en hær 8o

  • HaHa, kan jeg kun sige tsk tsk tsk.. jeg har selv tage fra ishøj til taastrup for at dræbe en.. og komme fra taastrup til valby gør jeg gerne for penge, bare for at dræbe en lille spider.. at jeg kan fange den er jo så spørgsmålet, men der er altid alternativer :P


    Så du ringer bare hvis det er du mangler en lille hånd :P :cheers:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Firedog
    HaHa, kan jeg kun sige tsk tsk tsk.. jeg har selv tage fra ishøj til taastrup for at dræbe en.. og komme fra taastrup til valby gør jeg gerne for penge, bare for at dræbe en lille spider.. at jeg kan fange den er jo så spørgsmålet, men der er altid alternativer :P


    Så du ringer bare hvis det er du mangler en lille hånd :P :cheers:


    Send mig dit nummer i PM. Du hører 99% fra mig, jeg er så sikker på at støde ind på den i aften når mørket falder på. :ph34r:

  • Jeg synes det er sjovt at have noget der ligner en dyr BMW som avatar, og være bange for edderkopper :clap:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brtlsn
    Jeg synes det er sjovt at have noget der ligner en dyr BMW som avatar, og være bange for edderkopper :clap:


    BMW'en blev solgt for 1½ år siden. Jeg flyttede tilbage til Kbh og købte en Mercer, nævner ikke prisen, men billig er den squ ikke :D


    men hallo! Ikke ensbetydende med at man er mindre bange for edderkopper bare fordi man kører BMW eller KIA :boxing:


    Hellere en kæmpe bjørn, slange, elefant, eller en indisk æsel fremfor edderkopper. :cheers:


    Det skal så siges at stankelben er grænsen og der virker støvsugeren fint nok, men den jeg så igår kan ikke sammenlignes! :ohmy:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Spixe
    Edderkopper.. Yummy. :))


    Jeg lå engang og skulle sove og det var skam meget dejligt! Men jeg hører så en kriblen i hjørnet mellem toppen af min seng og væggen. Jeg tænker det må være en mus, og jeg tænder selvfølgelig lyset og læner mig indover for at se, hvad det er.
    Så kravler den største og klammeste edderkop fandme op over min hovedpude. Jeg sov ikke i min seng i en uge. :$
    Støvsugede godt og grundigt under sengen og alle steder og overvejede faktisk at stille mine sengestolper i spande med vand, for at den ikke kunne kravle op igen. :pokey:


    Nogenlunde samme skete for mig.. Sad godt nok og læste i sengen da jeg hørt den kriblen til venstre for mig da den største motherfucker af en edderkop jeg nogensinde har set (som ikke var i fangeskab) kravlede op ad væggen. Går ud fra at det var enten en stor husedderkop http://en.wikipedia.org/wiki/Giant_house_spider eller http://en.wikipedia.org/wiki/Huntsman_spider


    Og så tanken bagefter om hvor lang tid den må have gemt sig under min seng. :S

  • hehe det er sjovt at læse folks menninger til edderkopper :D


    ikke at jeg elsker dem eller skal have nogle.. men jeg smider dem da bare udenfor :P


    da jeg boede hjemme, rendte der 2 edderkopper rundt i huset. http://en.wikipedia.org/wiki/Domestic_house_spider


    de blev Vildt store, mine forældre ville ikke dræbe dem. Men jeg sagde hvis de kom ind på mit værelse døde de..
    En nat jeg sad og gamede med alt lys sluttet, ser jeg en skikkelse på mit mørkeblå gulv, for sygt nøjeren på, og så tænder et lys og lyser ned på gulvet.. ser intet.. spiller videre, 2 min efter flytter den sig igen og så ser jeg den.. og BANG så faldt der en stor skolebog ned på den.. :D så kan den sgu lære det.


    Men de kan sgu blive godt store, og det er ikke noget kæledyr for mig, så de skal da dø hvis de indtrænger sig på mit område. :cheers:


  • Hvis man kører BMW er man lidt show-off - det ved alle da :))
    Og så skifter du avatar til en mercer.. Jeg holder bare kæft :clap:

  • jeg har intet imod store edderkopper .. altså fgleederkopper og andre tilpas store spindlere... men de småd er er sygt giftige og som kan gemme sig over alt dem kan jeg ikke med...
    har fodret fugleedderkopper og den slag rør mig ikke...

  • Har en kammi der har 3 taranteller, og han har da taget røven på flere forskellige med deres ham. Det er jo en tro kopi(bare en smule mindre) af den oprindelige, så man lurer lidt når han kommer og lægger den på skulderen af en. Først sidder man helt stift og vil ikke røre sig, så ser man det smørrede grin på hans læber og så håber man at han brænder op i helvede :D


    Skal siges at hans kravl ikke er håndvenlige så de kommer normalt aldrig ud af terrariet, han har i øvrigt også leguaner og gekkoer og dem har jeg intet i mod når de er fri.


    Elsker ikke edderkopper, men syntes godt de kan finde et andet sted at kravle rundt end lige på mig ;)

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af !wfdi
    Dette var en jeg fandt under en presenning, da jeg skulle ordne noget ude i haven.


    Billede 4
    Billede 5
    Billede 6


    Sindsygt lækkert billede. Har du det i original opløsning? så har jeg i hvert fald en ny baggrund :D


    On topic: Jeg er nu heller ikke meget for edderkopper, men det værste er at slå dem ihjel, jeg kan simpelthen ikke tage den knasende lyd ved at klaske dem. Ligesom at jeg væmmes i lang tid efter hvis jeg kommer til at træde på et sneglehus brrr
    :ph34r:


    Så foretrækker jeg meget hellere at samle dem op og smide dem ud af vinduet, bare tag fat om håndledet så de går over på den anden hånd i stedet for at løbe op af armen :roller:

  • Og om der så ikke lige løber en husedderkop af pæn størrelse (et par centimeter) hen over mit gulv. :S
    Den var så tæt på at slippe væk i mit rod før jeg fik kastet en kæmpebog i hovedet på den.
    For fanden må sgu have ryddet op... Der kan gemme sig edderkopper af pæn størrelse op til flere steder omkring mig. :boxed:

  • UPDATE!!!!!!



    Jeg fandt den endelig igen!!!! Efter en hel uges gemmeleg og samtidig oprettet en forbudszone i min egen stue fik jeg nok!!!! Takket være Shahid som var grunden til at jeg skulle hente min mobiloplader fra stuen så fik jeg øje på den 8o (lidt svært at undgå at se den på mit kridt-hvide tæppe)


    Forstærkning blev tilkaldt og var hurtig fremme (konen) :ph34r:


    Støvsugeren gjort klar til aktionen.


    positionen indtaget. Ordre afgivet.


    Shjuffff!!!!


    Kl. 22:31... Olleee oleee oleeeeeeee....... Der blev jublet og fejret!!! :dance: :clap:


    Denne gang var der ingen dramatik fra den lille fyr. :D
    Den havde ingen chance, støvsugeren kører stadig videre i skrivende stund.
    appelsinskrald, glasstumper og næsten en hel rulle toiletpapir (det var konen ik så glad for) skal nok sørge for give modstand hvis den prøver på noget. Et viskestykke sidder for enden... worst case you know ? :D



    Tak til Shahid - uden den oplader du efterlod i min stue ville jeg aldrig have taget ind :T
    Tak til Firedog for at tilbyde personlig assistance - beholder stadig dit nummer :cheers:


    og tak til alle jer som har bidraget med de billeder og fået mig til at beslutte på at flytte i en lejlighed - øverste etage :finger:

    :rules: