PS2 / PS1 - Med spil og ekstra tilbehør.

  • Jeg har en PS1 og en PS2 stående som egentlig bare står og samler støv, så jeg tænkte at der måske var nogen derude der kan gøre bedre brug af dem. Har ikke lige fundet alting frem fra flyttekasserne, men jeg opdaterer tråden som jeg får pakket alting ud.


    PS1


    Kan ikke huske om jeg har kablerne liggende til konsollen, men ellers burde PS2 stik og controllers kunne bruges på den? *shrug*


    Har nogle spil til den, bla. Crash Bandicoot 2, Spyro 1, Populous, Medievil m.m. - Har også et par memory cards til den, bla. et 3rd party kort som har 8 kort i et. (Skal dog noteres at jeg overhovedet ikke garanterer at spillene alle virker 100%. Ridser ér forekommet i årenes løb)


    PS2


    Har alle kabler til konsollen, 2? controllers og harddisk/lan modulet så du kan spille over nettet, og køre HDLoader eller afspille musik/film fra harddisken (eller installere Linux)


    Har også nogle spil til PS2'en (finder dem lige frem i løbet af weekenden) - Maskinen har også kørt HDloader og programmet ér lagt over på memorycard hvis du vil gøre brug af det. (Kræver et PS1 spil i maskinen)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Vi bumper den lige en gang - kan være der er vokset en interesse for ældre maskiner med Gameboy tråden der kører for tiden. :$

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • hvilke spil fandt du til ps2'eren?


    har du tænkt på et hbo?
    er måske intra til mine unger, da der ikke lige er råd til ps3 :D

    I7 2600 sandy
    gigabyte h67m-ud2h
    corsair vx 550w
    4 gb geil ram
    zotac 8800gt amp
    samsung F1 1TB
    Western Digital Raptor 74Gb
    WD20ears 2 TB
    500gb mybook

  • Har lige pakket den ene mappe med spil ned i kælderen igen - henter dem lige op i løbet af dagen.


    Kan dog huske at det inkluderer titler som Kingdom Hearts, Smugglers Run 2, Road Trip, Jak X (Jak & Daxter racerspil), og... øh... der gik klappen ned. Har vist mest lidt mere voksne spil.


    Hvis du har mod på det kan du smide en harddisk i og lade ungerne bruge HDloader programmet til at køre deres spil - er ikke så advanceret, og du slipper for ridser på deres spil. :)


    Mht til prisen: Bare kom med et bud du finder rimeligt. Den står bare og samler støv og det er jo en skam. Dog mere end 75 som det nok vil koste at fragte den. :P

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

    Rettet en gang, sidst af HerrMansen ().

  • ok voksenspil gør ikke noget:-) kommer sommetider til ålborg, så ingen grund til at spilde penge på det, 100kr afhentet :D

    I7 2600 sandy
    gigabyte h67m-ud2h
    corsair vx 550w
    4 gb geil ram
    zotac 8800gt amp
    samsung F1 1TB
    Western Digital Raptor 74Gb
    WD20ears 2 TB
    500gb mybook

  • Så fik jeg støvet resten af spillene op igen. Jeg sætter lige maskinen til imorgen og tester et par spil for at se om den har taget skade af at stå i et skab - men jeg passer godt på mit udstyr, så den burde jo fungere fint. :D


    De resterende spil:


    Onimusha 2
    Tekken 5 (Har vist ridser der gør at det kan crashe, syntes jeg svagt jeg kan huske)
    Onimusha: Warlords
    Wild Arms 3
    Zone of the Enders
    Metal Gear Solid 3
    Soul Calibur 2

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |