Crysis 2 leaked

• En beta version af crysis 2, som skulle indeholde tæt på alle levels er blevet leaked på nettet. Ville bare lade jer vide :dance:

Oprindeligt indlæg af origin
    En leaked beta er ikke lovlig software, at du bringer det på banen opfordrer du folk til at finde den og hente den..

Ahh skulle vi nu ikke lige slå koldt vand i blodet.. Jeg har svært ved at se den rygende pistol..

Hvis du er utilfreds eller mener det er mod reglerne, så [Blocked Image: http://www.tweak.dk/forum/images/report.gif] det..

Oprindeligt indlæg af X3N4T3
    Ved i godt at en familie der er på ferie, nemt kan få stjålet nogle af deres ting? Ville bare lade jer vide :dance:

Jeg ved udemærket godt at dem der sidder og venter spændt på Crysis 2, sikkert allerede ved det, eller er igang med at hente den beta. Men ville stadigvæk mene at man må ikke skilte med ulovlige ting på dette forum, eller gøre opmærksom på dem.. Og det du skriver der er ikke det samme..

Jeg ved udemærket godt at dem der sidder og venter spændt på Crysis 2, sikkert allerede ved det, eller er igang med at hente den beta. Men ville stadigvæk mene at man må ikke skilte med ulovlige ting på dette forum, eller gøre opmærksom på dem.. Og det du skriver der er ikke det samme..

Nu står der ikke i Tweaks regler direkte, at du ikke må diskutere om et leaked crack spil, men at du ikke må spørge om hjælp/sige hvordan man gør det.

Men selvom at det første indlæg har et "hint" af en opfordring, er der en større opfordring til at diskutere om hvorvidt om der er noget galt med den interne sikkerhed i Crytek, eller noget i den dur. (Det er i hvert fald min mening)
    Det var jo heller ikke kasper1233 der bragte det med at cracke spillet på banen, det var jer..

Nu står der ikke i Tweaks regler direkte, at du ikke må diskutere om et leaked crack spil, men at du ikke må spørge om hjælp/sige hvordan man gør det.

Men selvom at det første indlæg har et "hint" af en opfordring, er der en større opfordring til at diskutere om hvorvidt om der er noget galt med den interne sikkerhed i Crytek, eller noget i den dur. (Det er i hvert fald min mening)
    Det var jo heller ikke kasper1233 der bragte det med at cracke spillet på banen, det var dig..

Oprindeligt indlæg af X3N4T3

Det var jo heller ikke kasper1233 der bragte det med at cracke spillet på banen, det var dig..

Har da heller ikke snakket noget om at cracke spil.. Sagde blot at dem der nok gerne ville prøve havde nok længe hentet den..

En helt anden ting er at jeg forstår så ikke hvorfor folk ville hente den, beta'er plejer at være røv og nøgler og spille..

• Bortset fra det, så virker det som et habilt spil. Prøvede multiplayer-demo til Xbox og det var da ganske skægt. Er dog helt sikker på, at det bliver bedre med mus og tastatur :D

Desuden er det også ret meget campaign jeg ser frem til.

Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H