S: E8400|C0 Setup (CPU, Mobo, RAM)

  • Det er efterhånden ved at være tid at skifte det gamle setup ud, og så skal det gamle jo gerne finde et nyt hjem så nogle andre kan få glæde af det. :)


    Setuppet består af følgende dele:


    Intel E8400 C0
    Har kørt overclocket på 3,6Ghz stabilt stort set siden at jeg købte den, med lave temperaturer under min Thermalright køler.


    Gigabyte EP45-UD3LR
    Bytte kort fra RMA på et tidligere bundkort så det er lidt nyere end resten af delene. Har den lidt typiske "Tænd, Sluk, Tænder helt" ting som visse bundkort har når strømmen tages helt af på kontakten, men det har aldrig givet problemer i form af BIOS ændringer eller nedbrud.


    Mushkin Redline DDR2 PC2-1000 2X2GB CL5
    Super RAM fra Mushkin - Ligesom alt andet fra Mushkin, har de ikke en XMP profil så hvis du vil overclocke dem skal du nok en tur forbi Mushkins udmærkede forum og spørge om en optimal opsætning.


    De nye dele er bestilt og skulle ankomme inden weekenden, så tiden må vist være inde til at få solgt det gamle. Alting befinder sig i Aalborg/Nørresundby og kan sagtens afhentes der - ellers må delene jo sendes for købers regning til resten af landet.


    Kom frisk med et bud :cheers:


    (Jeg ville foretrække hvis der kom nogen og tog det hele i en omgang, så bud på alting har til umiddelbart førsteret ved ens/lign. bud)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af HerrMansen
    Gigabyte EP45-UD3LR
    Bytte kort fra RMA på et tidligere bundkort så det er lidt nyere end resten af delene. Har den lidt typiske "Tænd, Sluk, Tænder helt" ting som visse bundkort har når strømmen tages helt af på kontakten, men det har aldrig givet problemer i form af BIOS ændringer eller nedbrud.


    er det Rev. 1.0 el. Rev. 1.1 det bundkort?


    og hva havde du regner med at pris?

  • Gider ikke lige åbne kabinettet nu (er igang med aftensmaden), men ifgl. CPU-Z er det rev A3.


    Mht. til pris havde jeg da tænkt mig en 3-400kr med lidt held. :$

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af HerrMansen
    Gider ikke lige åbne kabinettet nu (er igang med aftensmaden), men ifgl. CPU-Z er det rev A3.


    Mht. til pris havde jeg da tænkt mig en 3-400kr med lidt held. :$


    oki, ska vi starte ud med 200pp?

  • Lyder som et godt sted at starte. :)


    (Begge bud set og noteret)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Vi bumper den lige op en gang. (Delene skulle gerne ankomme ~Mandag så jeg burde kunne sende ende salget samme dag og sende den næste med lidt held. :9xo

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Det lyder godt. Du kan lige sende en PM med et tidspunkt der passer dig i næste uge. (Er hjemme det meste af dagen for tiden) :cheers:

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |