COD4 MW - buy or not to buy?

• Jeg har en Mac hvor vi jo nu har faaet on-demand App. store som ogsaa inkludere spil, f.eks. COD 4 MW.

Jeg har som yngre spillet en del Counter Strike da jeg havde PC, men de seneste 10 aar ikke spillet meget andet andet end saadan noget som Age of Empires eller Guitar Hero som i lang tid begge har kunnet faaes til Mac. Spiller nu meget sjaeldent.

Overvejer at gaa tilbage til roederne og ser COD som et sted at starte - men er det 300,- vaerd er mit eneste spoergsmaal??

• Ved ikke om det er 300 kr værd mere, det er jo ved at være et halv gammelt spil efterhånden... Det er et rigtig fedt spil, fedt gameplay, fed historie og god online del som stadigvæk bliver brugt rigtig meget..

• BUY!
    Det er sindsygt godt, og selvom det er fra 2006 kan mange pc'er ikke trække det med 150fps på fuld grafik, det er fedt online. Der er promod og hele svineriet, det er css x 10!

Mit ynglings spil til dato. Kan klart anbefale det, jeg vil endda give 500kr hvis det kostede det! Men nu har jeg det, men det er alle pengene værd!