Skumle afrikanere på tweak

  • Er det kun mig der får 40 af de her emails om dagen.


    Hello Dear ,


    I got your contact while browsing through http://www.tweak.dk


    I hope you will not mind been disturbed with this mail. I am here purely looking for a reliable man or woman who could be entrusted with my family fortune left for me by my unfortunately parents who died as a result of war in my country Sudan. Currently I am in a refugee camp outside Sudan where life is like hell. I was given this golden opportunity to write you email from the office of the Catholic Reverend Father in charge of the camp.


    Because of the brutal killing of my family, I succeeded to run away for my own life with the original documents. Due to my current refugee status without valid traveling documents, this hinders me from traveling to where these funds were banked.


    Right now I need a foreign partner to stand for me to receive this money under trust as suggested by the British bank so that you can send part of the money for me to get my traveling documents to join you to complete my education, I will very glad.
    SO If you are touched by my situation and decide to help me, I will give more information on how to help me. While wishing you a prosperous New Year 2011
    I remain Yours


    Benita Majid (24 Yrs)

  • Det har været oppe at vende herinde.


    Det har heller intet med Tweak at gøre som sådan, det er bare bots der surfer internetfora efter folk der har oplyst sin mail, hvorefter de så sender sådan en historie der. Jeg vil anbefale du sletter din mail fra din profil, eller i det mindste formulerer den lidt kreativt for at undgå den slags. (min snabela mail dot dk f.eks.)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af nilas
    Det må jeg så gøre. Takker


    I stedet for at slette / omformulere din mail kan du vælge at skjule din email i profil indstillingerne. På den måde kan du stadig modtag mails fra tweak hvis folk f.eks. skriver en PM til dig eller andet. :)

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2