Erfaringer med MOBIL2KR.DK ?

  • Hejsa,


    Jeg har haft den samme nokia telefon i snart 3 år, den fungere skide godt, men den kan jo ikke mere end at ringe og smse... Nu vil jeg gerne have en touch telefon, men gider ikke have en iPhone da jeg er modstander af Apple produkter. Derfor har jeg kigget lidt på HTC telefonerne.


    Har fundet dette tilbud: http://www.mobil2kr.dk/mobiltelefoner/HTC/htc-wildfire.aspx


    Kender i forhandleren og er det i orden? Gerne personlig erfaring, og hvad med hensyn til data forbrug? Hvis jeg fx sidder i bilen og skal ind på krak for at finde vej el. lign. koster det så ikke en bondegård?? For kan umidelbart ikke finde nogle priser vedr. dataforbrug.


    Hvis i kender nogle sider hvor det er BILLIGT at købe sådanne telefoner må i gerne skrive, det behøver ikke være HTC. Mht. forbrug smser jeg rigtig meget, så fri sms er et krav, ringer sjældent men en minutpris på 1kr er i hvert fald maks.



    På forhånd tak

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af X3N4T3
    http://www.mobil2kr.dk/Images/….004.002_tcm59-103261.pdf


    10 kr. per MB for alle deres abonnementer :)
    Har dog ingen erfaring med dem, men der fik du svar på dit ene spørgsmål.



    Tak for det.


    Er det meget? Det lyder af ret meget i hvert fald.. Men det er vel sjældent man bruger det, har jo trådløs hjemme og på mit studie..


  • Det er vandvittigt meget, find dig noget med "fri" data, eller benyt dig af wifi.

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Om det er meget? Jo tak... :D


    Havde jeg skulle betale 10 kr. pr. megabyte havde min sidste
    månedsregning lydt på 12.560,- bare for dataforbruget.


    Jeg har lige bestilt Bibob til vores 2 iPhone 4'ere, da vores 3 binding udløber
    her pr. 31/1.


    Er lidt spændt på hvordan Telenor's dækning er, har aldrig brugt deres net.


    De fleste udbydere der levere fri eller et par GB data nu om dags, har en eller anden ordning
    med at hvis du bruger for meget, koster det ikke ekstra, de skruer bare
    ned for din hastighed.
    Netop for at man ikke ender op med regninger på flere tusinde kroner.


  • Min lillebror har bibob på in iPhone, og han har aldrig problemer, og vi kommer tit ud på bøhlandet, og det virker stadig.


    Men problemet ligger jo i at jeg binder mig for 6 måneder hvis jeg køber telefonen der, kan det så bedre betale sig at købe en uden abb. også smide bibob el. lign. på? Evt. en brugt måske?


    Syntes bare ikke jeg kan finde nogle priser, hvor der er fri data inkluderet i abb. som ikke koster det hvide ud af øjnene hver måned..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DXC
    Er der virkelig ingen der kan anbefale et sted at købe en smartphone?? :) Med så mange tweakere der har en, må der være en der kan fortælle om en god oplevelse mht. deres køb! :)


    Telmore?


    Du bestemmer selv størrelsen på dit håndjern, og du kan selv bestemme hvilke services du vil benytte dig af for dine "håndjerns-penge".

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ayu
    Telmore?


    Du bestemmer selv størrelsen på dit håndjern, og du kan selv bestemme hvilke services du vil benytte dig af for dine "håndjerns-penge".


    Ja, jeg var også ved at foreslå telmore. 50kr om måneden for 1GB data (eller er det 2?) og et af de eneste steder hvor "håndjernene" faktisk kan bruges til lige hvad du vil og dækker over alle services.


    /ask