Batteritid på Desire HD

  • Selvom jeg sprang over Desire HD pga. batteriet da den kom ud er jeg blevet lidt mere lun på den igen alligevel.. Nu har folk haft den i noget tid, men der er anmeldelser i øst og vest om batteritiden (alt mellem "holder ikke en dag på standby" og "holder 5 dage på max")


    Er der nogen herinde der har en og som har en objektiv mening om batteritiden? Hvor meget kan den holde til ved moderat brug, altså net, opkald, surfing etc?

  • På standby synes jeg Desire HD holder længere end den "gamle" Desire.


    Ved brug synes jeg det svinger. Der er ingen tvivl om at den store skærm trækker en del, til gengæld er strømstyringen blevet meget bedre.


    Jeg har min til ladning hver 2. - 3. dag og det er ikke anderledes end med min gamle Desire.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Karga
    Okay, bare den kan holde til en dags brug.. Har i nogen erfaring med bordopladere til den? Har set nogen til 120 kr, det er jo bestemt ikke galt, med mindre det er noget raller


    nej jeg lader bare via min PC


    men det er jo bare micro USB

  • Cirka 2-3 dage ved alm brug. Men bruger ikke standard ROM så svært at sammenligne med Stock ROMs. Min er både overclocked og undervolted.


    Jeg har forresten 2 stk http://www.mytrendyphone.dk/shop/htc-desire-hd-38340p.html og de er helt fine til den. Plus fandt ud af min originale bilholder til min gamle HD2 passer perfekt til Desire HD'en, så det er super! :)

    [Workstation]Intel i7-2600K
    Asus Maximus IV Extreme-Z
    Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB
    Gainward 780 GTX Phantom-> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD
    Samsung 850 Evo 256GB (System)

    Samsung 850 Evo 512GB (Games)
    4x4TB (Storage)
    Roccak Kave XTD 5.1 Digital | Roccat Kone XTD | Logitech G15
    Corsair 800D | Corsair HW850

    Rettet en gang, sidst af SShadowS ().

  • Jeg kører med stock rom og bruger den en del både til web, mail og sms samt spiller lidt poker i ny og næ på den. Jeg lader den om natten, men har på ingen måde problemer med at holde strøm en dag.


    Normalt er batteri status stadig i det grønne felt når den bliver sat til om aftenen, hvilket jeg bare har gjort til en vane.


    Den holder lige så godt som min gamle desire.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • har min desire hd


    bruger den til musik/radio og noglegang småspil hver morgen og eftermiddag under transport 1 time hver vej.


    den er på wifi næsten konstant ellers.


    Har intet problem haft med at holde strøm på den indtil videre, den kan fint holde et par dage i standby, men lader den som regelt hver nat alligevel, for man ved jo aldrig :)


    og det er helt stock rom for mit vedkommende, har dog installeret appkiller, det holder nogle af de indbyggede apps fra at ligge og suge batteri, dræber en række apps hver gang skærmen går ud :)


    hvis man går videre og modder den som folk nævner kan man sikkert få en del mere ud af den :)

    i5-2500K @ 4.5GHz | GTX580 oc'ed | Corsair Vengeance 2x4GB 1600MHz 8-8-8-24 | Asus P8P67 Pro | Xonar Essence STX | Sennheiser PC350 | X25-M G2 80GB | 2 x Samsung Spinpoint F3 1TB raid0 | Corsair AX850