Ja ok den er da pænt fed det er da vist noget jeg skal have fat i
HTPC hilfe bitte
-
-
Hej
Jeg ville vælge dette setup:
1x ASUS AT5IONT-I, Atom D525 mini-ITX, nVIDIA ION, DDR3 SO-DIMM, 1x PCIe-x4, GbLAN, DVI, HDMI, USB 3.0
1x Hauppauge! WinTV HVR-4400 HD PCIe 1x, Analog, DVB-T, DVB-S, DVB-S2, HD, MPEG-2
1x Kingston DDR3 HyperX SO-DIMM 1333MHz 4GB KIT of 2x2GB, CL7, PC10600, 204pin
1x Nexus Psile 10B Mini-ITX Sort Blæser: 1x 80mm, DVD-Multi, Support 3,5 HDD, Full Aluminium, 17,6 dbA, White LED
1x Western Digital Caviar® Green™ 2TB SATA 3Gb/sec, dynamic 5400-7200RPM, 64MBPris omkring de 5000kr.. men det virker.
PS: og ja en Logitech DiNovo Mini er et must-have
-
Ville droppe ION og gå efter et i3/h55 setup, eller nok hellere det nye i3/h67 (sandy bridge)
Core i3 I3-540
Gigabyte GA-H55N-USB3
Antec ISK 310-150
Kingston ValueRAM 1 x 2 GB
Samsung SN S083C
TerraTec Cinergy HTC USB XS HD
WD AV-25 WD5000BUDT 500 GB / Intel X25-V Value SATA Solid-State Drive 40 GBTotal: 3417 (inkl hdd)
Total: 3632 (inkl SSD) -
Ja er jo faktisk ikke en slem pris for sådan et i3 setup.
Jeg skulle gerne modtage et eksternt lydkort i dag, som jeg kan sætte til min bærbar. Så kan den fungere som mediecenter med xbmc for lige at teste af hvordan det er at bruge.
Der er en app til android som gør det muligt at bruge telefonen som fjernbetjening, super fed løsning der trækker film info og musik over på telefonen og præsenterer det rigtig flot med covers osv.
Så det regner jeg med at sætte op til at teste på hvis det så bare kører derud af må jeg kigge på at have samlet en htpc. Det kunne så meget vel blive et i3 system.
-
Nogen som er klar over hvornår de nye i3 processore kommer på markedet? Har snart ventet længe på at bygge mit mediacenter, og overvejer efterhånden om det overhovedet er værd at vente på de nye h67, eller om man bare skal nuppe et h65 board og cpu...
-
20. februar ifølge http://en.wikipedia.org/wiki/S…e_%28microarchitecture%29
-
AMD Fusion er også lige om hjørnet,kender ikke intel når det kommer til hd materiale,men min erfaring sir mig ati vinder på billedkvalitet over nvidia,ihvertfald på mkv filer:
http://www.gigabyte.com/produc…uct-page.aspx?pid=3681#ov