Hej alle sammen
Leder efter et godt program til at afspille Blu-Ray film med da Windows 7 ikke supporter det
Det må gerne koste noget da jeg ved at i denne her verden hvis du skal have noget godt koster det altid
Hej alle sammen
Leder efter et godt program til at afspille Blu-Ray film med da Windows 7 ikke supporter det
Det må gerne koste noget da jeg ved at i denne her verden hvis du skal have noget godt koster det altid
Jeg har givet min far ArcSoft TotalMedia Theatre 3 Platinum som en Silm Player uden alt det andet som vælger med til ArcSoft's TotalMedia Theatre da han har haft nogle problemer med PowerDVD10 med nogle Blu-ray film så måske den kunne anbefaldes
du må ik spørger mig hva den koster, fik selv programmet på original cd sammen med noget software
jeg bruger selv PowerDVD10 Ultra 3D Mark II den nyeste udgave til dvd film og det ellers alt andet tager jeg i Media Player Classic med min CCCP (Combined Community Codec Pack).
HAr prøvet ArcSoft's TotalMedia Theatre og Cyberlink PowerDVD. Synes at Arcsoft's er lettere at danse med og det klarer jobbet helt fint
QuoteOprindeligt indlæg af Renegger
HAr prøvet ArcSoft's TotalMedia Theatre og Cyberlink PowerDVD. Synes at Arcsoft's er lettere at danse med og det klarer jobbet helt fint
plus den har os GFX Acceleration som PowerDVD har så du ka bruge dit ATi el. Nvidia GFX til decoding af film