Et godt Blu-Ray pragram til Windows 7

• Hej alle sammen

Leder efter et godt program til at afspille Blu-Ray film med da Windows 7 ikke supporter det :(
    Det må gerne koste noget da jeg ved at i denne her verden hvis du skal have noget godt koster det altid :roller:

• Jeg har givet min far ArcSoft TotalMedia Theatre 3 Platinum som en Silm Player uden alt det andet som vælger med til ArcSoft's TotalMedia Theatre da han har haft nogle problemer med PowerDVD10 med nogle Blu-ray film så måske den kunne anbefaldes :idea:

du må ik spørger mig hva den koster, fik selv programmet på original cd sammen med noget software :crazyeyes:

jeg bruger selv PowerDVD10 Ultra 3D Mark II den nyeste udgave til dvd film og det ellers alt andet tager jeg i Media Player Classic med min CCCP (Combined Community Codec Pack).

• HAr prøvet ArcSoft's TotalMedia Theatre og Cyberlink PowerDVD. Synes at Arcsoft's er lettere at danse med og det klarer jobbet helt fint :)

Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

Oprindeligt indlæg af Renegger
    HAr prøvet ArcSoft's TotalMedia Theatre og Cyberlink PowerDVD. Synes at Arcsoft's er lettere at danse med og det klarer jobbet helt fint :)

plus den har os GFX Acceleration som PowerDVD har så du ka bruge dit ATi el. Nvidia GFX til decoding af film :razz: