Hey
Jeg sælger Spectral Tiger.
Jeg har den ikke på kort, men ingame, kan trade den
Jeg er på hellscream ally - Jeg kan flytte over på din server, hvis du ikke er på min server, og meget gerne vil købe den!
Giv et godt bud!
Hey
Jeg sælger Spectral Tiger.
Jeg har den ikke på kort, men ingame, kan trade den
Jeg er på hellscream ally - Jeg kan flytte over på din server, hvis du ikke er på min server, og meget gerne vil købe den!
Giv et godt bud!
500 kroner
Nej tak, Den kan sælges for 5000+ kr. på E-bay
Så sælg den der ?
Det prøver jeg også på, men det kunne jo godt være det var nogle her det ville købe den ?
Man må ikke sælge accounts herinde, men gerne virtuelle ting fra spillet?
Man må ikke sælge accounts nogle steder?
Og efter hvad jeg har læst mig til må man godt sælge disse kort - fx http://www.kelz0r.dk
QuoteOprindeligt indlæg af ayu
Man må ikke sælge accounts herinde, men gerne virtuelle ting fra spillet?
Nej, det må man heller ikke. Det er igen reglerne om at man ikke må "bytte" items i spillet for valuta i den virkelige verden - kortet er en anden sag.
Men til OP: Hold dig til eBay. Du finder sgu næppe nogen på tweak der giver flere tusinde kroner for en ikke særlig original mount.
får du denne som drop i zulgurub? og er zulgurub nedlagt her i catalysm?
Nej Simon, du får Spectral Tiger fra et lootcard, hvilket giver dig to ens mounts med forskellig speed. Kortet i sig selv er relativt sjældent og derfor har det en hamper (kunstig) pris på omkring de 6.000. Tvivler dog på at der er nogen der betaler så meget for den i dag med de andre "ghost/starsign" mounts der er.
Og ja, de gamle mounts som man kunne få i ZG er væk nu hvor zonen er blevet revampet.