TV til stuen

  • Hej er der nogen der har et bud på et godt tv til stuen med full HD og alt det der høre til nutidens mode ? ;D


    Krav


    FULL HD


    Digital tuner


    Ønsker:
    gerne 42" eller over



    Mange tAk


    MArc

  • Efter min mening får du det bedste billed for pengene ved at købe Panasonic G20 eller V20 modellerne =)

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BPM
    jeg ville snuppe et Samsung tv :)


    Hvorfor?

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • ville os sige panasonic nok ikke lige er første valg, har haft to panasonic´s og de begge er brændt sammen efter bare to år, syntes det er under al kritik, at de ikke kunne holde længere.
    men samsung går du aldrig helt forkert i byen med, min far har lige købt et af den nye samsungs, og jeg siger o my god!, bedre billed skal du lede længe efter!

  • Jeg ville ikke bruge meget over 10.000 kr for et tv i 40"-klassen - så hellere opgradere om et par år og få bedre billede igen...


    Panasonics V20 fås under 9.000 kr vist og G20 under 6000 kr - så jeg ville ud og se dem live og vurdere om pengene er forskellen værd.


    Jeg har selv G10 og er meget tilfreds med billedet som jeg personligt syntes var markant bedre end alternativerne på købstidspunktet. Det jeg har set og læst om G20 indikere at det igen er et af de bedste i prisklassen...

  • jeg anbefaler samsung...


    men jeg vil mene, efter erfaring, at det bedste er at tage ud og glo tv rent ud sagt :) det er lige fedt vi alle sidder og giver vores forslag til det bedste osv osv, men du kan jo have en fuldstændig anden mening når du kommer ud og glor på tv'et, for gumpen ud af døren og glo på tv'er, det for du det bedste ud af, da jeg købte mit sidste tv var jeg blandt andet en rundtur i Roskilde og glo alle butikkerne i gennem endda B&O, bare for at se hva der var og se de forskellige jeg fik af vide var gode, jeg købte et Samsung selvom jeg største delen af dem jeg spurgte mente jeg skulle have Sony eller Panasonic.
    valgte Samsung på grund af at billedet efter min mening bare var bedre end alle de andre skærme jeg gloede på...