noget til tænkeren

• Korospo jeg blev engang osse træt af dette forum og nogle brugere herinde da hed jeg xecuter nu har jeg så mit nye nick grundet min gamle email ikke kan bruges mere.... evt prøv hwt der er godt at handle der er lidt mere gang i den syns jeg men forummet herinde er egentlig osse fint man skal bare holde nogle ting for sig selv nogle kan ikke tåle gode råd eller vil ikke lytte hvis man vil hjælpe hvor andre gerne vil lytte og have lidt hjælp.... ps min grammatik sutter sgu osse men folk kan jo bare lade være med at læse det hvis det er for uoverskueligt...

Msi big bang trinergy
    Core I7 875K
    corsair dominator Gt
    2000mhz 8-8-8-24 1T 1600mhz 6-6-6-15-1T
    Msi 470gtx Twinfrozr II power edition
    corsair F60 ssd disk 1 tb disk 500 gb disk
    coolermaster silentpro 1000watt
    Coolermaster Haf 922

Oprindeligt indlæg af Phoque

Jeg ved godt at det er fuldstændig offtopic, men kan du ikke lige prøvet at læse dine indlæg igennem inden på poster dem? Der er virkelig mange fejl! Og så smid lige nogle ",,,, og ...." ind i din tekst også! Det ville sgu hjælpe lidt på det.

Kan ikke helt se problemet. Folk kan sagtens tolke hans indlæg, og kan de ikke, så siger det mere om dem end opretter.

Træd ned fra piedestalen. Der er også fejl i dit eget indlæg.

Oprindeligt indlæg af SSDfreak

Kan ikke helt se problemet. Folk kan sagtens tolke hans indlæg, og kan de ikke, så siger det mere om dem end opretter.

Træd ned fra piedestalen. Der er også fejl i dit eget indlæg.

Oh god...

Folk kan jo netop ikke tolke hans indlæg... Prøv at tjek lidt op på de ting du skriver.
    Og har jeg på noget tidspunkt sagt, at der ikke er fejl i mine egne indlæg? Så der må du sgu komme igen mester ;)

Oh god...

Folk kan jo netop ikke tolke hans indlæg... Prøv at tjek lidt op på de ting du skriver.
    Og har jeg på noget tidspunkt sagt, at der ikke er fejl i mine egne indlæg? Så der må du sgu komme igen mester ;)

Hvorfor retter du så på ham?
    Det er altid nemt at hakke på andre.

• :9xo

:9xo

Du kalder os for grammar nazi'er? Javel. Jeg spørger sgu bare manden, om han ikke kan bruge lidt tid på at læse sit indlæg igennem inden han poster det. Men at sådan to glade jubel hippier som jer, så straks farer op over det, det er fandme til grin.

Du kalder os for grammar nazi'er? Javel. Jeg spørger sgu bare manden, om han ikke kan bruge lidt tid på at læse sit indlæg igennem inden han poster det. Men at sådan to glade jubel hippier som jer, så straks farer op over det, det er fandme til grin.

Hver gang een du peger een finger mod andre, så peger 2 i mod dig selv - Lille Lise

Hver gang een du peger een finger mod andre, så peger 2 i mod dig selv - Lille Lise

Kan du ikke tælle eller hvad? På min hånd sidder der placeret 5 fingre - Og hvor mange er det nu af dem der peger mod mig selv, hvis jeg nu peger?

Forresten, med din trussel osv den gang mod mig - Jeg synes aldrig du svarede på min besked med at du bare kunne komme? Hvem af os 2 havde det hele i munden så? Set i bakspejlet, hvem af os skulle være mest glad for at JEG er bosat i KBH-området? ;)

At du sidder og finder noget fra Lille Lise, viser jo egentligt bare hvilket niveau, du ligger på rent mentalt!

Oprindeligt indlæg af ChiliIndianeren

Kan du ikke tælle eller hvad? På min hånd sidder der placeret 5 fingre - Og hvor mange er det nu af dem der peger mod mig selv, hvis jeg nu peger?

Forresten, med din trussel osv den gang mod mig - Jeg synes aldrig du svarede på min besked med at du bare kunne komme? Hvem af os 2 havde det hele i munden så? Set i bakspejlet, hvem af os skulle være mest glad for at JEG er bosat i KBH-området? ;)

Er det nu jeg skal blive bange?
    Intet du siger eller gør tager jeg seriøst, so keep talking sweetie :-)

At du sidder og finder noget fra Lille Lise, viser jo egentligt bare hvilket niveau, du ligger på rent mentalt!

Skal jeg sende en kiks med posten?
    Måske kunne dig og Chilli tage hinanden i hånden og lege hinkesten

Er det nu jeg skal blive bange?
    Intet du siger eller gør tager jeg seriøst, so keep talking sweetie :-)

Vi kan sige Vice Versa - Hvis du forstår et sådan udtryk ;)

Hvordan kan du virkelig sidde som en "mand" på de 40+ hvor du burde være et voksent og dannet menneske, og så opføre dig som en på 14 på et offentligt forum? Din mor må sgu være flov over at have lagt æggestokke til ;)

Blev du tabt som spæd, eller smed hun dig for netop ikke at tabe dig? Der er da en form for rotation oppe i dit krane.

• nåååh bette ven. Lad nu ikke dine øjne blive våde. Når man kan punke andre må man være i stand til at få retur. Du er måske vant til modstand fra din 4 år i 2 klasse.
    Er i kbh d 4 Januar, så er da frisk på en debat face to face i stedet.

nåååh bette ven. Lad nu ikke dine øjne blive våde. Når man kan punke andre må man være i stand til at få retur. Du er måske vant til modstand fra din 4 år i 2 klasse.
    Er i kbh d 4 Januar, så er da frisk på en debat face to face i stedet.

Du nævner bare tid og sted Karl Smart - Husk alle dine venner, så skal jeg også nok komme alene ;)

:clap:

Ved du hvad? Du er fandme så dum, at man bliver helt ked af at du spilder vores fine Ilt. Du fucker det her forum mere og mere op, med dine mavesure opstød! Det må fandme være dig, Kina har lagt mærke til, da de fandt på at indføre fødselskontrol.

• okay lukker tråden nu det var slet ikke det her det skulle komme ud på.

men ja læser mine tekster IGEMMEN! har jeg osse skrevet andre steder før.
    men fokes jer der får ondt i røven over jeg ikke kan perfekt skriftlig dansk, ja det er sgu jeres egen skyld men syns i skal holde det for jer selv for det er sgu er træls.

og nu gider jeg ikke ind på min livs historie osv osv, men har ADHD og har ikke gået i skole siden 7 klasse borset fra jeg tog eksamen i 9ende ellers er jeg selv stændig osv. men så ville jeg gerne finde et forum (tweak) hvor jeg kunne dele tanker, ider, hjælp osv osv osv osv, men syns tvært imod jeg har fået en forkert oplevelse af denne hjemmeside for jer alle forpulede kloge hoveder hvis hjerne er bygget af elektronik bruger jo kun den her hjemmeside til at føle jer klogere og rette på folk som ikke har de samme stave evner som jer, men er faktisk lige glad med om hvor god jeg er til at stave i forhold til jer for er sten sikkert bedre til noget end i er ;) så kunne jeg jo osse side og disse jer med at i er i dårlig form og ikke kan finde ud af skate, snowboard, bmx osv for det kan jeg nemlig er en aktiv person, men elsker alt med elektronik og prøver at udvikle mig inde for det, for at jeg kan finde ud af hvad jeg vil med mit liv osv. SÅ SLUT SÅ FUCK AF JER SOM HAR SÅ ONDT I RØVEN TAK!