Computer fryser.

  • Hey Tweak


    Jeg har et problem. Min computer er her på det sidste begyndt og fryse når jeg sidder i spil. Jeg har fornyligt købt mig WoW Cataclysm, og her er det sket hver gang. Ellers har jeg aldrig oplevet det før.
    Når det sker, så fryser ALT. Min lyd stopper og går helt ud, computeren kan man hører kører videre og skærmbilledet er stadig det samme som da den frøs. Men der sker INTET og reagerer slet ik. Og kommer aldrig igen. Eneste at gøre er at slukke den på kabinet-knappen eller hive strømmen og så bare tænde den igen. Og så kører den fint, indtil det sker igen. Der kan gå dagevis hvor det slet ik sker og andre gange kan det ske 2 gange på en dag.


    Min computer består af:


    Asus P6T Deluxe Motherboard
    Intel iCore7 920 2,67 GHz
    6GB Kingston DDR3 ram (mener det er 1666 men er ik sikker)
    Samsung HD103UJ 1TB SATA disk
    nVidia GTX 285 1024 GDDR3


    Jeg har prøvet en masse forskellige tests, men uden held. Og jeg aner ikke hvor fejlen kan ligge.
    Har monitor på min GPU og CPU temp og de ligger ganske fint på omkring 55grader på CPU og 78grader på GPU i peak-performance.


    Mvh Jacob

  • hvilket styre system kører du med ?


    hvis du kører windows 7 burde du få et vindue frem når du starter op igen hvor du kan se hvad der har forårsaget fejlen. den besked må du gerne poste her, så kan vi forsøge at hjælpe dig videre.

    Dyas


    Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
    Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
    gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
    80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650


    Laptop
    PS3
    Wii

  • Hey. Jeg bruger Win7 64bit, men jeg går ikke nogen besked når jeg starter op igen. Det eneste jeg får er den sædvanlige "Dit windows blev lukket unormalt, vælg en af følgende muligheder" - "Fejlsikret blah blah blah og normal start"...
    Men intet om hvad der gik galt.


    Jeg har dog ikke oplevet det de sidste par dage.