Min ønske bil er seriøst en Opel Kadett E 2.0 GSI med eftermonteret Turbo, kender en som har haft sådan en, og den var seriøst for vild, og inden han solgte den fik han monteret en endun større Turbo, men nåede ikke og komme med en ud og køre en tur med den monteret, tør slet ikke tænke på hvor kraftig den var efter den større turbo var monteret.........

Vildeste bil?
-
-
Oprindeligt indlæg af X-Man
Min ønske bil er seriøst en Opel Kadett E 2.0 GSI med eftermonteret Turbo, kender en som har haft sådan en, og den var seriøst for vild, og inden han solgte den fik han monteret en endun større Turbo, men nåede ikke og komme med en ud og køre en tur med den monteret, tør slet ikke tænke på hvor kraftig den var efter den større turbo var monteret.........Tror du har boet for længe i jylland....
-
Oprindeligt indlæg af GrillRotten
Tror du har boet for længe i jylland....
Jeg er født og opvokset her så ja det har jeg vel, men vil nu stadig gerne ha sådan en bil..........
-
Hvad er der med jer jyder og de Opel Kadett´er ? *G*
-
Hvad er der med jer jyder og de Opel Kadett´er ? *G*De ser bare for fede ud, og ofrer man lidt penge på andre skørtesæt og kofangere og den slags får man en total vild bil ud af det
sidder og savler bare ved tanken om det
-
De ser bare for fede ud, og ofrer man lidt penge på andre skørtesæt og kofangere og den slags får man en total vild bil ud af det
sidder og savler bare ved tanken om det
*LOL*
Okey, Brian. Vi ses ved det næste traktor-træk. *G*
-
*LOL*
Okey, Brian. Vi ses ved det næste traktor-træk. *G*
Har faktisk været i Vandel og køre ræs mod en kammerat i hans Peugeot 405, tabte med cirka 1 sekund
-
Har faktisk været i Vandel og køre ræs mod en kammerat i hans Peugeot 405, tabte med cirka 1 sekund
Det undre mig sjovt nok ikke at du har det. *LOL*
-
Det undre mig sjovt nok ikke at du har det. *LOL*
Med mine, på det tidspunkt, efterhånden slidte dæk, og min tendens til og lave de vildste gang koger, er det ik så mærkeligt, og så lige den lille detalje at blæseren ude på køleren ikke virker ordentligt, så jeg ikke kunne lade motoren løbe og blive ordentlig varm, men en ting vil jeg love jer, næste gang der er et arrangement i Vandel skal jeg derop og køre mod ham igen, og den gang taber jeg IKKE, det lover jeg, ellers kommer jeg sku hjem til til dig Grill og gir en omgang eller to
-
Med mine, på det tidspunkt, efterhånden slidte dæk, og min tendens til og lave de vildste gang koger, er det ik så mærkeligt, og så lige den lille detalje at blæseren ude på køleren ikke virker ordentligt, så jeg ikke kunne lade motoren løbe og blive ordentlig varm, men en ting vil jeg love jer, næste gang der er et arrangement i Vandel skal jeg derop og køre mod ham igen, og den gang taber jeg IKKE, det lover jeg, ellers kommer jeg sku hjem til til dig Grill og gir en omgang eller toTisk Tisk... :]
Har INGEN respekt for folks og især knægte der kører med hovedet under armen. Uanset hvad "undskyldningen" så er.
Hvis det stod til mig, så ville alle dem der kørte ræs og ellers kørte med deres ego frem den hjerne de burde have, får frataget deres kørekort på stedet og skulle ikke have det igen før de havde fortjent det som VOKSEN.... og ellers få frataget den bil de kørte i sammen med de skulle have en stor bøde. Det er især disse folk som kører folk ned fordi de enten kører for stærkt eller kører når de har drukket. Møgunger. I skulle have prøvet hvordan det er at miste en fordi der er en skide knægt der har kørt ræs!
-
Tisk Tisk... :]
Har INGEN respekt for folks og især knægte der kører med hovedet under armen. Uanset hvad "undskyldningen" så er.
Hvis det stod til mig, så ville alle dem der kørte ræs og ellers kørte med deres ego frem den hjerne de burde have, får frataget deres kørekort på stedet og skulle ikke have det igen før de havde fortjent det som VOKSEN.... og ellers få frataget den bil de kørte i sammen med de skulle have en stor bøde. Det er især disse folk som kører folk ned fordi de enten kører for stærkt eller kører når de har drukket. Møgunger. I skulle have prøvet hvordan det er at miste en fordi der er en skide knægt der har kørt ræs!
Rolig nu, det ræs jeg var med til var 100% lovlig, afholdt af Peugeot Klub Jylland, deltager ikke til nogen af de ulovlige af slagsen........
-
Rolig nu.
Det med ræs på Vandel , er på flyvepladsen under lukkede forhold.
Og der synes jeg der er ok.
Men dem der ræser på gaderne er tåber.Men er der ikke noget med at det er i Padborg , for eftertiden????
Jeg vil også meget gerne have en " ræser " , venter på at min garage bliver lavet , så tror jeg at det skal være en Ford Cortina 2.0 GT , med org Mustang 2.0 Turbo motor 4 cyl Ohc.
The_Unforgiven
-
Hvis du tænker på de klaphatte der kører dørtræk inde i byen, er jeg helt enig. Det andet i Vandel, er jo under kontrollerede forhold, på en gammel landingsbane. Men det med hastigheden kan vurderes på mange måder. Så længe man kører efter forholdene, er der efter min mening ingen problemer. Man kan sagtens hjule afsted med 200+ på en motorvej på mc uden problemer, så længe der ingen trafik er - og så længe man kan læse svingene osv. Altså, kør efter forholdene.
-
Hvad er der med jer jyder og de Opel Kadett´er ? *G*Kender kun 2 jyder,som vil ha' en Kadett
Ron Harald og nu X-man.
Min lille drømmebil er en Peagout 206 med en voldsom motor
Syntes den lille bil ser rigtigt godt ud.
Men......ingen penge......som sædvanligt..... -
Mit drømmekøretøj må være en Suzuki Hayabusa 1300 eller en Honda CBR1100XX. De to cykler er simpelthen for fede. Masser af plads, god at køre langt på - og maaaaasser af både drejningsmoment og hestekræfter.
Og skulle det endelig være, ville et af Kevin's turbokits ikke være helt af vejen - tvivler dog på at jeg kan administrere sådan et monster endnu
Det er sgu mange heste at have mellem benene.
Den kværn her, har en 1300cc motor med en "lille" mølle på - og smide mellem 250 og 400HK ud på baghjulet, alt efter ladetryk.
[Blocked Image: http://www.superkaos.com/sales2/DSC01730.JPG]
[Blocked Image: http://www.superkaos.com/sales2/DSC01711.JPG]
[Blocked Image: http://www.superkaos.com/sales/DSC01692.JPG]
Og her er et par videoer. Det er ikke for børn.
http://www.superkaos.net/video_skp19191/turbo_busa_one.mpg
http://www.superkaos.net/video_skp19191/turbo_busa_tap_1.mpg
-
Oprindeligt indlæg af sam
Kender kun 2 jyder,som vil ha' en Kadett
Ron Harald og nu X-man.
Min lille drømmebil er en Peagout 206 med en voldsom motor
Syntes den lille bil ser rigtigt godt ud.
Men......ingen penge......som sædvanligt.....Den er da også nice...
QuoteOprindeligt indlæg af Torque
Hvis du tænker på de klaphatte der kører dørtræk inde i byen, er jeg helt enig. Det andet i Vandel, er jo under kontrollerede forhold, på en gammel landingsbane. Men det med hastigheden kan vurderes på mange måder. Så længe man kører efter forholdene, er der efter min mening ingen problemer. Man kan sagtens hjule afsted med 200+ på en motorvej på mc uden problemer, så længe der ingen trafik er - og så længe man kan læse svingene osv. Altså, kør efter forholdene.Ja, jeg er enig med det med de lukkede baner osv, men unge mennesker tror desværre at de er verdensmestre lige når de har fået deres kørekort og kører derefter. Ser det hver dag på arbejdet når vi kører rundt. Ikke fordi de fleste kvinder kører meget bedre. *G*
... Det er jo trods alt også noget andet og køre 200 på MC på motorvejen end det er at køre 120 inde i byen i bil ... Hvis man kører galt med 200 med en MC på motorvejen, så slår man somregl kun sig selv i smadder...
QuoteOprindeligt indlæg af Torque
Mit drømmekøretøj må være en Suzuki Hayabusa 1300 eller en Honda CBR1100XX. De to cykler er simpelthen for fede. Masser af plads, god at køre langt på - og maaaaasser af både drejningsmoment og hestekræfter.Og skulle det endelig være, ville et af Kevin's turbokits ikke være helt af vejen - tvivler dog på at jeg kan administrere sådan et monster endnu
Det er sgu mange heste at have mellem benene.
Den kværn her, har en 1300cc motor med en "lille" mølle på - og smide mellem 250 og 400HK ud på baghjulet, alt efter ladetryk.
Den er sgu også nice...
... Ærgeligt vi lever i et land hvor det desværre ikke er til at køre på MC hele året hvis man vil have de optimale forhold...
-
Rigtig lækker cykel du har postet der Torque, den kræver vidst sin mand at fyre af, men det kunne da være meget sjovt
-
Drømme har man jo lov til at have, når så ens drøm går i opfyldelse så er man jo i den 7. himmel:D
Min drøm var en Aprilia RS250, da det er en utrolig sjov mc at lege på hehe. Den drøm gik så i opfyldelse 8 dage før juleaften, så nu venter jeg bare på godt vejr, så skal der races på alle de små snoede veje vi har her ude på landet. -
Har selv været med til DHB arrangementet ind til flere gange, men efter at det er blevet flyttet ned til grænsen, er det kun blevet til een gang..
Men som nævnet bliver Vandel hyppigt brugt, af diverse foreninger og klubber, der afholder konkurrencer mm.. Og det er rent ud sagt, skide skægt.. Mandehørm for alle pengene.Torque*
Kender godt den Busa du har billeder af.. Har haft en video med den på 8min mener jeg, hvor ejeren giver den fuld gas.. Problemet er bare at styre de krafter eftersom 99% af kræfterne bliver givet direkte til baghjulet, og er ikke nem at styre i en kraftig acceleration, men når den endelig får fat, kan du tro at den ikke stopper for hvem som helst.. Den er Baaaaaaaaadass
Har selv prøvet 245 km/t + på en Kawa ZZR 1100, og til jer der er i tvivl, føltes det meeeeeget hurtigere end i en en lukket bil, der dæmper for vindmodstanden og mange andre vigtige faktorer..
Og ikke noget jeg vil prøve igen, medmindre jeg selv er chauffør.I bil er det straks noget andet.
-
Se nu begynder vi at snakke noget seriøst.
MC er også mere mig.Så kom kør om kap med mig har snart råd til min "lille" Ninja 600
[Blocked Image: http://kawasaki.com/admin/uploadFiles/k_ZX636-LIME_1024.jpg]
men er stadig i tvivl om det bliverR6
[Blocked Image: http://www.yamaha-motor.com/products/mcy/media/wallpaper/wallpaper_mcy_04_R6_blu_5_1280_zz.jpg]eller nøjes med R1
[Blocked Image: http://www.yamaha-motor.com/products/mcy/media/wallpaper/wallpaper_mcy_04_R1_blu_5_1280_zz.jpg]