Gran Turismo 5

  • Så er det i morgen det sker..


    Gran Turismo 5 udkommer endelig.


    Er der nogen der har forudbestilt det?! Har selv, og kunne se Coolshop har sendt det afsted i dag, så jeg skal satme skynde mig hjem fra arbejde i morgen :D

  • Jo jo - de porter det bare lige til Windows eller Xbox. Så skal jeg nok tage det med hjem. Hoppede af Sony vognen tilbage ved PS2'eren. :(

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Ja det er ærgerligt det kun kommer til PS3'en..


    Den solgte jeg da den bare stod og samlede støv.
    Man bruger jo ikke sådan en når man har en Xbox. :)


    Ej pjat til side.. Alle min kammier spiller Xbox så spiller slef. med dem,
    og så kan jeg ikke fordrage den lille "baby-hånds-størrelse" af en controller PS3'en har.


    Men der er ingen tvivl om at det bliver et flot spil..

  • Har læst at der er flere der har fået det i dag.


    Men efter jeg så grafikken på min kammis ps3 i bla bf bc2 er jeg så dybt skuffet at aldrig kunne finde på at anskaffe mig en ps3, magen til lorte grafik skal man lede længe efter :D Jo conceptet i GT5 er genialt, men tror sgu man er blevet for forvendt med en pc´er?

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Jeg bestilte det ved Proshop før weekenden, men de har først lige sendt det her i eftermiddags! X( Men okay, nu har jeg ventet i 5 år, så en dag fra eller til ;) Jeg glæder mig ihvertfald til at komme igang, og er lidt glad for at kæresten skal arbejde i weekenden.

  • Synes ikke grafikken er grim på en ps3, men det er igen en smagssag :)
    Fik mit idag og har leget lidt med det.. (kæresten syntes åbenbart absolut hun skulle se danmarks næste top model), men når da lige lidt mere inden jeg skal i seng..


    Har nået at tage b license og kørt et par races, og må sige der er god styring og reaktion på controlleren..