Mobil tilbehør sites

  • Sagen er at jeg leder efter nogle forskellige sider hvor man kan købe tilbehør så som sokker osv hvor man kan have sin mobil i.


    Jeg har nemlig været ude og invertere i en HTC Wildfire og problemet er at jeg er maskin arbejder og derfor skal have telefonen på mig i mine arbejds bukser som vil blive beskidte og fulde og alu/stål spånner.


    Så hvis i kender en god hjemmeside hvor man købe sådan nogle ting så sig endelig lige til :)

  • bruger http://www.dealextreme.com de har gratis levering, men man skla holde sig til at købe for under de 10-12 dollars for at undgå told ... har lige bestilt sleeve og screen protector til den wildfire jeg skal ha købt mig. en wildfire hedder en g7 på deres side btw.


    hygge vh dwmc

  • Vil et eller andet sted godt prøve og se om man ikke kunne finde en biks her hjemme i lille Danmark som sælger sådan nogle sager :)


    Har ikke noget imod at købe i udlandet overhovedet, men har dårlige erfaringer med køb af ting i USA.


    Told og skat er noget fanden har skabt for at sige det mildt...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rasmus66
    Vil et eller andet sted godt prøve og se om man ikke kunne finde en biks her hjemme i lille Danmark som sælger sådan nogle sager :)


    Har ikke noget imod at købe i udlandet overhovedet, men har dårlige erfaringer med køb af ting i USA.


    Told og skat er noget fanden har skabt for at sige det mildt...


    DealExtreme sender fra Hong Kong og er forbandede billige - har selv benyttet dem ofte. Bare hold dig under en samlet pris på 80 kroner, så der er intet at komme efter og intet at frygte mht. told og moms.


    Jeg benytter dem tit til alle mulige småting. De har lang leveringstid (cirka 3 uger) og det er noget discount plastic de sælger, men det fungerer og holder hvad det lover. Jeg har bla. bestilt diverse adaptere, iPhone kabler og docking stationer mm. og intet af det fejler det mindste, men du kan naturligvis finde store forskellige i kvaliteten hvis du direkte sammenligner med de originale produkter.


    Kablerne kostede 12 kroner inkl. fragt stykket og den docking station kostede 30 kroner. De kan alt hvad et originalt produkt kan, men går man i dybden er der dog stor forskel i matrialer og finish.