Jeg har en server stående derhjemme. På den vil jeg gerne have en privat proxy kørende som jeg kan logge ind på og benytte når jeg befinder mig på forskellige netværk med min bærbar.
Nogen der har erfaring med noget der nemt kan løse det +??
Jeg har en server stående derhjemme. På den vil jeg gerne have en privat proxy kørende som jeg kan logge ind på og benytte når jeg befinder mig på forskellige netværk med min bærbar.
Nogen der har erfaring med noget der nemt kan løse det +??
hva kører serveren?
Jeg ville nok istedet sætte en vpn server op hjemme til det formål.
Eller retter.. Det har jeg.
Så slipper man også for problemer med de apps der ikke kan finde ud af og benytte proxy.
Serveren kører windows.
Jeg har faktisk fået sat en proxy op nu. Ved hjælp af noget apache server og cgi script. Nu skal jeg så bare have styr på at få den til at kører ssl.
Det betyder ikke rigtig noget med forskellige apps jeg skal bare kunne hoppe på nogle sider som er lukket ned på netværket.
Det er sgu vist nærmest umuligt at hitte ud af hvordan sådan noget virker
Sgu egentlig utroligt der ikke er lavet en nem løsning til sådan noget må sgu da være andre der kan bruge det
Ellers sig til, så kan jeg lave en account til dig på min vpn server du bare kan bruge.
Det er super simpelt og kræver ingen ekstra programmer udover den inbygget vpn client i Windows.
QuoteOprindeligt indlæg af SShadowS
Ellers sig til, så kan jeg lave en account til dig på min vpn server du bare kan bruge.
Det er super simpelt og kræver ingen ekstra programmer udover den inbygget vpn client i Windows.
SShadowS det må du meget gerne for jeg kan sgu ikke få det lort her til at kører med ssl