H2O køling fra EK-wave, andre steder en coolerkit?

  • Hey...


    Er der nogle der ved om der er andre forhandler i DK?


    Da coolerkit ikke har de 2 ting hjemme jeg skal bruge, og de nok først får det i næste uge...


    jeg mangler en full cover køler hovede fra EK wave til min GTX470 og en Cylender res. i 150

  • der er jo selvfølgelig delte meninger men tvivler på den er bedre end Aquacomputer som Rasmus66 linker til


    ellers har caseking osse en del

    Msi big bang trinergy
    Core I7 875K
    corsair dominator Gt
    2000mhz 8-8-8-24 1T 1600mhz 6-6-6-15-1T
    Msi 470gtx Twinfrozr II power edition
    corsair F60 ssd disk 1 tb disk 500 gb disk
    coolermaster silentpro 1000watt
    Coolermaster Haf 922

    Rettet en gang, sidst af xecuter26 ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Toby


    Den ser godt nok Tynd ud... Jeg har min CPU hovede i EK og skal også ha deres res. i ek.. så syntes næste det skal være Ek... De plejer altså også at være noget beder end Aquagrafx...


    Ja hvis du vil have EK hele vejen igennem så er det nok bedst at nappe den blok du selv linker til.


    Det skulle heller ikke være helt dårligt at købe direkte på EK's egen webshop. De holder jo til i polen så vidt jeg husker så du løber ikke i nogle problemer med told osv.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rasmus66


    Ja hvis du vil have EK hele vejen igennem så er det nok bedst at nappe den blok du selv linker til.


    Det skulle heller ikke være helt dårligt at købe direkte på EK's egen webshop. De holder jo til i polen så vidt jeg husker så du løber ikke i nogle problemer med told osv.


    oki, takker :)
    Kunne se de havde en tilbage inde på coolbits så bestilte lige den, men skrev at hvis den var solgt, ville jeg ha min ordre slettet :)