Nvidia 3D Vision kit

  • Hey tweakers, jeg ville lige høre om der er nogle af jer der har Nvidia 3D Vision, fordi jeg overvejer at købe det her efter jul når jeg har fået en 120 Hz Computer skærm(Bare rolig den er Nvidia 3D Vision ready), men altså er det 3D vision nice eller er det bare en omgang fusk?

  • hva jeg har læst i reviews ska der alså noget af et gfx til fordi du skulle få halveret fps i sådan set alle spil du vil spille med Nvidia's Visions briller.


    men du kan jo læse Guru3D's test af Nvidia GeForce 3D Vision: http://www.guru3d.com/article/…geforce-3d-vision-review/


    ved godt det måske er lidt ældre test men ved ik om det har ændret sig.

  • jeg er godt klar over at det kræver et fucking sindssygt gfx, derfor er det også jeg køber 3d vision sammen emd en 120hz skærm her til april, da jeg til januar eller februar opgraderer min computer til :


    Core I7 950 3.06 Ghz @ 3,6Ghz
    DDR 3 Ram
    Asus P6T Deluxe V2
    GTX 580(Den har release idag ellers meget snart)


    så jeg tror skam nok 580'eren sagtens kan klare det

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af puma99dk|
    hva jeg har læst i reviews ska der alså noget af et gfx til fordi du skulle få halveret fps i sådan set alle spil du vil spille med Nvidia's Visions briller.


    men du kan jo læse Guru3D's test af Nvidia GeForce 3D Vision: http://www.guru3d.com/article/…geforce-3d-vision-review/


    ved godt det måske er lidt ældre test men ved ik om det har ændret sig.


    Breaking newz: Vand er vådt!


    Det er da klart ens fps vil falde da GFX skal lave det dobbelte arbejde, men så må man jo bare dimensionere ens setup efter det.

    [Workstation]Intel i7-2600K
    Asus Maximus IV Extreme-Z
    Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB
    Gainward 780 GTX Phantom-> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD
    Samsung 850 Evo 256GB (System)

    Samsung 850 Evo 512GB (Games)
    4x4TB (Storage)
    Roccak Kave XTD 5.1 Digital | Roccat Kone XTD | Logitech G15
    Corsair 800D | Corsair HW850