ADVARSEL mod Dyzio/Kamil

  • Blot en advarsel mod at handle med Kamil kaldet Dyzio her på forum.


    Jeg købte for lang tid siden parfyme for 350 kr.- men modtog aldrig mine varer.


    Jeg har sidenhen rykket adskillige gange for pengene, men får ingen svar. Idag fik jeg endelig kontakt med sælger og skrev at han stadig skyldte mig penge.


    Hans svar var: "Træls + en grinende smiley"



    Kamil har naturligvis mulighed for at returnere mine penge, hvorefter jeg vil fjerne denne tråd.


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • 1. Hvis du ikke allerede har prøvet, så kontakt admins og få dem til at prikke til ham (og fjern denne tråd i mellem tiden)


    2. Flyt lige tråden ind i White/Blacklist hvor denne slags hører til.


    3. Husk link til den specifikke handel.

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |


  • Hæng ham ud, hvor du muligt kan med navn, adresse osv


    Forbandet svineri!


    Personligt havde jeg handlet prompte


    5min på Google kan lynhurtigt finde ham


    Kamil Swiostek


    http://www.esl.eu/ba/player/952491/


    http://www.facebook.com/people/Kamil-Swiostek/542547024


  • :goodpost:

  • er engang for mange år siden forsøgt snydt af en fra mors der købet mit dyre akvarie... en aften kørte jeg og mine venner op til ham og så var der pludselig ingen problemer..!!!!
    det vil jeg til enhver tid gøre igen !!

  • Er du nu sikker på at du har det rigtige navn, ellers kan det jo være at nogle folk, begynder med.. hvad ved jeg, til en tilfældig person.
    Hvis du forstår (:?


    /edit
    Nevermind, fandt hans profil på Tweak og kunne se at han bruger samme navn + samme person :$

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af X3N4T3
    Er du nu sikker på at du har det rigtige navn, ellers kan det jo være at nogle folk, begynder med.. hvad ved jeg, til en tilfældig person.
    Hvis du forstår (:?


    /edit
    Nevermind, fandt hans profil på Tweak og kunne se at han bruger samme navn + samme person :$


    Kan sagtens følge dig, og om det er den rette person kan jeg ikke sige 100%. Men hans "unikke" navn gør igen overalt på WWW, så tror det er samme bruger.
    Hader den slags snyd!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SMLDK
    Ja nogle mennesker vil snyde for en flad, bøjet femøre, tsk tsk.




    SMLDK


    Ja, men hvor mange har han så ikke snydt?


    Det kan sgu hurtig blive til mange penge, når folk laver sådan noget lort der.


    Kan se det er ham der har været med i Sommer i Sunny Beach (TV 3 Program), hæng idioten ud, han lignede nu også en der var lidt for smart i en fart!


  • :goodpost:


    Det er i hvert fald chancen værd, sådan nogle ting går som varmt brød :cheers:

  • Jeg vil bare lige komme med at at han altså leverede min parfume som jeg købte af ham.
    Men han skal selvfølgelig finde ud af det med Søndergaard, ikke bare komme med en smiley og skrive som han gør. :)
    Det er vist ham her: http://tv3.dk/sunnybeach/6-boetter-voks?type=swf&thumb=1

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

    Rettet en gang, sidst af Baloo ().

  • det er godt at gøre opmærksom på det men tråden ligger jo lidt forkert

    Msi big bang trinergy
    Core I7 875K
    corsair dominator Gt
    2000mhz 8-8-8-24 1T 1600mhz 6-6-6-15-1T
    Msi 470gtx Twinfrozr II power edition
    corsair F60 ssd disk 1 tb disk 500 gb disk
    coolermaster silentpro 1000watt
    Coolermaster Haf 922

  • Jeg var også en af dem der for tid siden købte parfume af ham. Modtog da godt nok mine varer men det viste sig jo at være billige kopier han solgte!! :oops:

  • undskyld mig men er det ikke logisk hvis man køber parfume privat at det enten er kopi varer eller noget der er stjålet...

    Msi big bang trinergy
    Core I7 875K
    corsair dominator Gt
    2000mhz 8-8-8-24 1T 1600mhz 6-6-6-15-1T
    Msi 470gtx Twinfrozr II power edition
    corsair F60 ssd disk 1 tb disk 500 gb disk
    coolermaster silentpro 1000watt
    Coolermaster Haf 922