Har du en HTC Desire HD? Se her...

  • Jeg satser på at være den første klar ved skrankerne hos Telmore i morgen :)) jeg har læst rundt omkring og det eneste minus jeg har fundet er mindre batteritid og nogle påstår at den kan virke plastik-agtig (selvom det er alu)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Karga
    Jeg satser på at være den første klar ved skrankerne hos Telmore i morgen :)) jeg har læst rundt omkring og det eneste minus jeg har fundet er mindre batteritid og nogle påstår at den kan virke plastik-agtig (selvom det er alu)


    Mindre batteri? :( Kan det blive værre? :(

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Nevermind. Har fået svar på dét jeg ville teste. ;)


    M.h.t. batteri levetiden, er den bedre end i min gamle Desire - og det er sgu lækkert med den store skærm. :9xo


    I skal lige være opmærksomme på at når I får den, at der ligger en firmwareopdatering klar til download OTA. Den er der fejl i. HTC er opmærksomme på det, og er ved at lave en ny opdatering klar.


    Dén opdatering der har fejl i hedder version 1.32.405.3 (tlf. sælges med 1.32.405.1)



    Men alt i alt er det en superfed tlf. Har haft min siden i fredags, og der er intet at sætte en finger på - og så afvikler den 3d grafik laaangt bedre end Desire'en. ;)


  • Undrer mig over at grafik mv skulle være hurtigere med Desire HD. Er det ikke samme processor mv. ?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pinky


    Undrer mig over at grafik mv skulle være hurtigere med Desire HD. Er det ikke samme processor mv. ?


    "As for the processors and user interfaces, the Desire uses a 1GHz Snapdragon (QSD8250) processor. The Desire HD has a newer Qualcomm Snapdragon QSD8255 chip, also rated at 1GHz."

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Karga


    "As for the processors and user interfaces, the Desire uses a 1GHz Snapdragon (QSD8250) processor. The Desire HD has a newer Qualcomm Snapdragon QSD8255 chip, also rated at 1GHz."


    Der kan man bare se. Jeg troede at de var ens

  • Jeg er sprunget fra her til sidst.. Efter at have læst at nogen skal lade telefonen op inden de tager hjem fra arbejde, selvom den er fuldt opladt fra morgenen af, så gider jeg ikke ha den alligevel


    Det lyder også som om at det stort set kun er pga Froyo at folk er vilde med den, men det får alle HTC-androids jo inden årets udgang.. Ser man bort fra softwaren og husker det med batteriet er det en decideret kedelig/dårlig telefon = ikke 2k+ kr værd


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Pinky
    Der kan man bare se. Jeg troede at de var ens


    Nogle påstår man burde rate det nye build som en 2 ghz, så selvom clockfrekvensen er den samme, så er der virkelig spark på den nye processor

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Karga
    Jeg er sprunget fra her til sidst.. Efter at have læst at nogen skal lade telefonen op inden de tager hjem fra arbejde, selvom den er fuldt opladt fra morgenen af, så gider jeg ikke ha den alligevel


    Det lyder også som om at det stort set kun er pga Froyo at folk er vilde med den, men det får alle HTC-androids jo inden årets udgang.. Ser man bort fra softwaren og husker det med batteriet er det en decideret kedelig/dårlig telefon = ikke 2k+ kr værd



    Nogle påstår man burde rate det nye build som en 2 ghz, så selvom clockfrekvensen er den samme, så er der virkelig spark på den nye processor


    Må også sige jeg er blevet lidt skuffet, og så lige denne video på mobilsiden:
    [URL=http://www.mobilsiden.dk/web-tv/web-tv-htc-desire-hd-mod-iphone-4,lid.13138/]Desire HD vs iPhone 4[/URL]


    Jeg køber nok ikke en iphone, men det er bare lidt skuffende at se skærmens kvalitet f.eks. Det med side load kan ikke sammenlignes når desire understøtter og henter flash.



    Men ja det der holder mig tilbage er batterilevetiden, glæder mig til at se og prøve den min kammerat har bestilt og høre hvad han mener om den :)

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2