BitFenix Colossus entusiast kabinet

• BitFenix Colossus repræsenterer en ny måde at designe kabinetter på, hvad angår den udvendige såvel indvendige side. Indtil nu har producenterne hovedsageligt anvendt LED-blæsere, for derved at skabe et design tiltænkt gamer/entusiast segmenterne. Folkene bag BitFenix er revolutionære i deres tankegang, og har udskiftet de genkendelige LED-blæsere med LED-elementer på indersiden af sidelågen. Colossus er udstyret med blæserstyring, USB 3.0 indgange, solide kabelføringsmuligheder og E-ATX support til en overkommelig pris.

Læs testen her:

http://www.tweak.dk/review/Bit…ntusiast_kabinet/1199/1/1

[Blocked Image: http://www.tweak.dk/images/2010/review/1199/tweak_dk_bitfenix_colossus_62.jpg]

Oprindeligt indlæg af Nicolas16
    Tak for din opdatering, men da jeg skrev testen for 3 ugers tid siden, var det ikke muligt at købe kabinettet nogen steder ;)

Heldigvis oplyses en europæisk pris fra BitFenix's side.

Jah sådan er det :) 3 uger til at lave det :)

Men ved ikke om der er andre der har lavet den.. Fandt det bare da jeg kiggede på nettet .

• Et andet engelsk review skyder på 18-20kg med komponenter isat, så de 9kg er da vist en slåfejl.

Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

Oprindeligt indlæg af madan
    det er fandeme et fadt kabinet det der!
    bliver mit næste i farven sort.
    bliver bare lidt forvirret når i skriver 16 kg og customdata skriver 9 kg?

Skrev lige og spurgte..

Fik følgende tilbage :

"Beklager meget at det kun står 9 kg, se det positivt det er billigere fragt. Men den rigtige vægt inkl alt er 19kg. Vi retter fejlen asap"

Så den vejer 19kg alt inkl. :)

• syns det et super fedt kabinet!, men syns osse de har ødelagt lidt det med at kunne lave sit "eget præ" i den forstand der er ikke rigtig plads til at udskære noget selv og lave f.eks et stort dødningehovedt, hvilket jeg personligt syns er syndt, jeg ville kalde det et masse produceret moddet kabinet for folk som gerne vil ha noget specielt uden at lave det selv :)

Oprindeligt indlæg af Korospo
    syns det et super fedt kabinet!, men syns osse de har ødelagt lidt det med at kunne lave sit "eget præ" i den forstand der er ikke rigtig plads til at udskære noget selv og lave f.eks et stort dødningehovedt, hvilket jeg personligt syns er syndt, jeg ville kalde det et masse produceret moddet kabinet for folk som gerne vil ha noget specielt uden at lave det selv :)

Tja, det er jo os under 1% af folk som køber kabinetter, der er interesseret i at ændre ved kabinetter. Så det er såmænd fint nok. Men ja, du har da ret - men sån er de fleste kabinetter jo.

CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650