SE X10 Mini Pro, ingen SMS på PC ?

  • Hej alle


    Har lige fået en X10 mini pro, og skal for første gang kaste mig ud i SE. Kan det virkelig passe at der ikke findes et PC program der kan sende SMS'er via telefonens Blutooth forbindelse ?


    Jeg har altid kørt med Nokias PC Suite, men kan ikke finde noget tilsvarende for SE. På hjemmesiden siger de at deres PC suite ikke fungerer med X10, WTF er nu det for noget ? Vi er i 2010 ????


    Det skal være en BT løsning, alternativt kan jeg leve med en kablet løsning, men ærlig talt det må være sidste udvej.


    Hjælp please.

  • Jeg kommer lige fra en SE-telefon (Elm modellen) og både den og min gamle W810i kunne SMSe via PC Suite. Derfor lyder det lidt underligt hvis denne feature bare skulle være droppet i X10-modellen, men det er da ikke utænkeligt at de har valgt at droppe funktionen, muligvis fordi det krævede for meget arbejde i forbindelse med det nyere styresystem som X10 kører med.


    Jeg har heller ikke indtryk af at specielt mange benytter denne mulighed, men jeg har dog selv gjort en del brug af den og kan derfor godt forstå du er en smule frustreret hvis den mangler.


    Du tror ikke at PC Suite stadig bare er under udvikling for X10-modellen og kommer senere?