Oral-b børstehoveder hifreak

• Hej derude, da jeg nok ikke er den eneste som har købt børstehoveder af hifreak, så ville jeg bare lige forhører mig hos jer andre.

Fra denne tråd

http://www.tweak.dk/forum/thre…19097&sid=&hilight=oral+b

Jeg købte 2 pakker og har oplevet at 4 af de 8 børstehoveder ikke virker som de skal. De lyder underlige i tandbørsten og hovedet har en tendens til at sidde meget løst. Så den primær funktion som hovedet har, ikke fungerer som den skal. At roterer fra side til side.
    Har også oplevet når børsten røre tanden at hovedet bare vibrerer og ikke roterer som den skal :(.

Andre som har oplevet noget lignende ?

Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

• Du skulle jo nok forhøre dig hos hifreak i stedet (hvis du ikke allerede har gjort det).

Jeg ved ikke hvilke det børster det er (og hvad originale normalt koster), men min første tanke er at det er nogle billige kinesiske kopibørster selv om der bliver skrevet at det er originale. Det kan selvfølgelig også være du bare er meget uheldig.

Anders

---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

• Har snakket med ham :9xo

Jeg har haft Oral b el tandbørste i maaaange år, og har aldrig oplevet noget lignende.

Jeg tog en ny i brug i mandags, og allerede ved første brug kunne jeg se på bagsiden at der var et eller andet som var knækket.

Faldte også over denne side.

http://n9squared.wordpress.com…b-replacement-brushheads/

Valgte derfor at samligne en af de originale som kæresten havde og må sige at det stemmer meget overens med det han skriver.

eks. de 2 dutter på toppen sidder ikke over for hinanden men meget forskudt.

Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

• Hej

Som forhandler af oral-B tandbørstehoveder kan jeg supplere den udemærkede guide til hvordan du skelner mellem kopier og originale med et meget enkelt tip. Jeg må ærligt indrømme at jeg ikke ved om det passer på alle børstehoveder, men det skulle i hvert fald virke på nogle kopier. Kort fortalt drejer det sig om at man kan tage en mønt og skrabe på logoet der sidder på børstehovedet - På originale hoveder som dette Precision Clean hoved vil man ikke kunne skrabe Oral-B logoet af, da det ligger under en hård plastbeskyttelse. På kopierne kan man dog skrabe logoet af.

Kopierne er i bedste fald OK, i mellemste fald dårlige og i værste fald farlige. Det skal ikke være en skræmmekampagne for at man skal købe originale varer, men vi har hørt om tilfælde hvor hovederne er gået i stykker og folk har slugt dele fra dem og det er i hvert fald ikke smart!

Har man så oven i købet en Triumph 5000 tandbørste eller tilsvarende med mikrochip teknologi, så mister man også ud over børstekvaliteten, en masse vanity features som Braun efterhånden lægger ind i flere af deres hoveder. F.eks. automatisk indikation om udskiftning og tryksensorer der ikke virker korrekt. En tandbørste med 40.000 pulseringer bør benytte en dertil indrettet korrekt børste, ellers er det ret nytteløst at have investeret i en så dyr elektrisk tandbørste. Så kunne du nok endda have en medre mundhygiejne med en manuel børste.

Mvh
    PostMeDental.dk

• Mønt teorien ville jeg da lige hjem og prøve ;)

Har også lagt mærke til at logoet på original og den fra hifreak ikke er ens.

• Prøvede tidligere at skrabe med mønten og loget kunne sagtens skrabes af

• Offtopic:
    Ikke for at hakke nogen ned..
    Men smart måde at få skjult reklame :P

Oprindeligt indlæg af X3N4T3

Offtopic:
    Ikke for at hakke nogen ned..
    Men smart måde at få skjult reklame :P

Ja, det er da sørme for dårligt at en fagmand, der ved hvad han taler om, stiller sin ekspertise til rådighed kvit og frit, for at hjælpe folk.
    Skynd dig at anmelde hans indlæg til en moderator så hans konto kan lukkes og han kan sidde derhjemme og skamme sig over det han har gjort.....
    :crazyeyes:

Oprindeligt indlæg af Happy^

Eller bare hjælpe forbrugerne? OP har jo allerede købt deres produkt, så at få hjælp på forummet, er jo bare en service til ham?

OP har aldrig sagt at han har købt fra PostMeDental, men fra hifreak og at han har købt et par nye uden fejl.

Oprindeligt indlæg af Boris

Ja, det er da sørme for dårligt at en fagmand, der ved hvad han taler om, stiller sin ekspertise til rådighed kvit og frit, for at hjælpe folk.
    Skynd dig at anmelde hans indlæg til en moderator så hans konto kan lukkes og han kan sidde derhjemme og skamme sig over det han har gjort.....
    :crazyeyes:

Sagde heller ikke at det var dårligt han hjalp, bare at det var en smart måde at få lidt reklame :)?

• ^^ haha det har jeg ikke oplevet.

Men tror skam mere og mere på at det er kopi børster, men selvom de ikke har kostet det helt store er det stadig træls :(