• WP7 kunne sikkert være sjovt men der er bare alt for mange mangler i det endnu til at jeg skal ud og kigge på det. Flere af tingene virker i US men er lukket herhjemme. Bare det at de ikke har app market er jo at skyde sig selv meget voldsomt i foden.


    Hvordan de kan lave et helt nyt mobil os også ikke have multitasking med som standard magter jeg heller ikke at forstå.


    Så indtil videre ser jeg for mange fod fejl i deres system og holder mig til adroid.


    Kan være på lang sigt at det bliver interesant.


    De er ellers i fuld gang med at promovere det. Jeg så et afsnit af den amerikanske serie Bones i går hvor der blev brugt en WP7 telefon og der var vist ingen tvivl om det var product placement.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Wp7 os er ligesom iOS for meget beta og med for mange mangler på finjusteringer.


    Spændende at få lidt mere konkurrence, men MS skal godt nok holde sig til ilden for at følge med Apple og Google. Og i min bog har de meget at bevise at dømme efter tidligere udgaver af Windows Phone.


    3gs for mig nu, men en Galaxy og iphone 4 er bestemt højere på listen end noge. Phone 7.

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H