WoW got me... Again! >.< addons til mac?

  • Har holdt en pause på 1,5 år fra WoW. Men nu da cataclysm snart udkommer begynder det at krible i mine fingre.


    Det der er sket siden uden for spillet er at jeg har fået mac. Og jeg er derfor lidt lost med hensyn til addons.
    Fungerer det stadig på samme måde på mac? Er de fleste addons kompatible med mac?
    Er det stadig de samme man bruger? (Questhelper, recount, deadlyboss mod osv)



    På forhånd tak


    //Snoby

  • Alle addons fungerer på begge platforme, da det er spillet selv der bestemmer hvordan de skal se ud. Der er dog få programmer som f.eks. Curse Gaming's manager som vist nok kun kører på PC, men det er småting.

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • WoW addons er - ligesom scripts i mange andre spil - skrevet i lua, det kan beskrives som en slags udvidelse der benytter sig at indprogrammerede hooks i WoW. Idet at det er et lag "udenpå" et iforvejen compileret program har platformen ingen betydning.


    Recount, DBM osv. er stadig meget brugt, en QH er vist ikke så bredt brugt mere nu hvor Blizzard selv har integreret deres eget AddOn der fungerer på næsten samme måde :P

  • Tidspunktet hvor den udkommer er bare LÅRD!.
    Man har travlt med at man skal hygge sig sammen med familien og har 6 eksamener lige efter nytår >.<