Crosshair 4 extreme

  • Prøver igen.


    Kan man kører 2 x 5870 kort i crossfire og et GTX480 sammen på Crosshair 4 extreme, så de alle 3 yder inkl. physX?


    Mit andet spørgsmål... Kan man bruge 3-way sli setuppet, så alle 3 kort kører med 16 lanes?


    Fandt et billed med mulige setups. Er vedhæftet


    Håber der er nogle der kan hjælpe...

  • Hvis du skal have Radeon og Geforce til at køre sammen (med geforce til Physx f.eks.), så skal du ud i nogle hacked/moddede drivere.

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • Bundkortet har chippen Lucid Hydra, der gør at ATI og NVIDIA kort kan kører sammen. Skal man så stadig ud i hacked/moddede drivers?


    Ideen er at få det bedste fra ATI og NVIDIA i samme maskine... så jeg ser helst at alle kortne ville køre X16...


    Er det dumt at kaste penge efter lucid hydra chippen?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af zinkelr
    Bundkortet har chippen Lucid Hydra, der gør at ATI og NVIDIA kort kan kører sammen. Skal man så stadig ud i hacked/moddede drivers?


    Ideen er at få det bedste fra ATI og NVIDIA i samme maskine... så jeg ser helst at alle kortne ville køre X16...


    Er det dumt at kaste penge efter lucid hydra chippen?


    Ja du skal stadig have en hacket driver.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af zinkelr
    Bundkortet har chippen Lucid Hydra, der gør at ATI og NVIDIA kort kan kører sammen. Skal man så stadig ud i hacked/moddede drivers?


    Ideen er at få det bedste fra ATI og NVIDIA i samme maskine... så jeg ser helst at alle kortne ville køre X16...


    Er det dumt at kaste penge efter lucid hydra chippen?


    ja du skal stadig ud i hacked/mod drivers, lucid chippen gør det kun muligt at bruge NVIDIA gfx til SLI setup's, andet gør chippen ikke.


    http://www.asus.com/product.as…1ShF6xEn3rlLe7&templete=2
    Expansion Slots 5 x PCIe 2.0 x16 (dual @ x16, triple @x16, quad@x16 x16 x8 x8)
    1 x PCI 2.2

    dvs. at med et 3 gfx kort kører du uden problemer 3x 16x lanes, MEN, jeg ved ikke om det stadig er sådan når man ikke har en bro fra crossfireX og over på et nvidia gfx..