Overvejer Cata - Realm Status

  • Ja... Så sidder jeg her. 9 måneder efter at jeg satte WoW på pause - WOTLK blev bare for... ja - let? ensformigt?


    Pga. nye udfordringer i Cata overvejer jeg at vende tilbage til livet som gamer, såfremt jeg kan finde tid til det i mit studie.
    De fleste af alle mine gamle mates er også stoppet, så jeg står lidt og kan vælge realm fra frisk, da jeg helt sikkert starter fra lvl 1 igen - på trods af en god bunke 80 karakterer. Der er så meget ændret i Cata at det klart skal opleves.


    Mit egentlige spørgsmål går derfor på, om der er nogen der kan anbefale en balanceret server horde/alli, som ikke er overpopulated? Mindes 1½ times kø på Ravencrest ved WOTLK-release og tror ikke jeg magter det igen.


    Kender du et godt realm - så drop en besked - på forhånd tak
    //Rasmus

  • Med alle mulige forbehold, så spiller jeg selv på Turalyon, det er en ældre server, der er forholdsvist mange danskere når man kigger sig omkring, og jeg har i praksis aldrig oplevet login kø, når man undtager et par enkelte special events, f.eks åbningen af AQ i sin tid


    Hvad angår balancen imellem Alliance/Horde, må jeg ærligt indrømme at jeg kender den ikke, så om den er god, nogenlunde, eller helt i skoven.. Ved jeg ikke.. Men det er en rar server.. Jeg har været der i alle min 5 wowår så jeg er forudintaget