mit første flash logo

  • Jeg synes det ser godt ud :clap:


    Men så skal der også tages højde for at jeg ikke selv er en ørn til det grafiske, så på det punkt skal der ikke meget til for at jeg bliver imponeret ;)

  • Quote

    Originally posted by Try-this
    Jeg synes det ser godt ud :clap:


    Men så skal der også tages højde for at jeg ikke selv er en ørn til det grafiske, så på det punkt skal der ikke meget til for at jeg bliver imponeret ;)


    et lille edit til din side try-this,


    et "banner" staves " bannerne i flertal ;)

  • Pænt og enkelt, nærmest lidt visitkort agtig. Hvis du ikke har tænkt dig at hælde for meget information ind på din HP, så kan det fungere godt. :clap:

    Asus P8P67 pro | Intel core i7 2600k | 2 x Gigabyte Geforce GTX 460 OC 1GB | Corsair 2 x 4GB DDR3 Vengeance
    80GB Intel X25 SSD, 2 x 320 GB Seagate 2700.7 | Coolermaster Cooldrive 4, Fan Controll
    Lian li Kabinet | Dell UltraSharp U2410, Samsung Syncmaster 226BW | Sony MDR-V700DJ Headphones
    Logitech: Internet Navigator Keys, VX mouse, Freedom 2.4 Joystick


  • Quote

    Originally posted by DarkhorZe
    Ser nice ud - håber dog du ændrer "Næste uge (uge 5)" osv. til en anden skrift end Times New Roman - den ødelægger det hele ;)


    ja ddet ved jeg... men jeg kan ikke finde det i nyhedsystemet.. :chain: så jeg tror jeg fjerner det...


    gi det lort nogle tæsk :boxing: så kan det lære det :boxed: :chain: :camp:

  • Quote

    Originally posted by b_ball


    hehe hvis du vil have et godt og læt program så få fat i Swish 2,0 det er mega let!!!


    Hehe, fik ellers lige at vide det var sådan noget ala frontpage ...


    Bør lige sige, jeg HADER frontpage ..


    Men ja, har hørt det skulle være let til små tekstanimationer osv., men ellers tror jeg nok det bliver Macromediaflash mx 2004 jeg skal pille rundt i ;)


    Det vi skal bruger i skolen alligevel !