XBOx 360 chipning

  • Du ved godt du kan lægge spillene ned på harddisken uden at den er chippet, ikke?
    Man skal godt nok have skiven i, af hensyn til prirateri,
    men den bruger kun skiven til at checke om du har spillet lige når det starter op,
    og så slipper du for larmen fra DVD drevet når du spiller.

  • For det første "chipper" du ikke en Xbox 360. Enten så får du flashet firmwaren om i DVD drevet så at den ignorerer backup skiver - éller så får du den JTAG'et, hvilket består i at lodde nogle punkter sammen på bundkortet, pille ved nogle data i bootloaderen ved hjælp af et gammelt sikkerhedshul (som ér blevet fikset for længst - så du kan ligesågodt opgive hvis du har et dashboard med avatar).


    Og nej - du får ikke hjælp til hverken eller. ;)


    Edit: Det er Chip-Kolding du skal have fat i hvis du skal have gjort det "professionelt" - ellers hedder den privat.

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

    Rettet en gang, sidst af HerrMansen ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bubbi
    Du ved godt du kan lægge spillene ned på harddisken uden at den er chippet, ikke?
    Man skal godt nok have skiven i, af hensyn til prirateri,
    men den bruger kun skiven til at checke om du har spillet lige når det starter op,
    og så slipper du for larmen fra DVD drevet når du spiller.


    Hej Bubbi Tak for hjælpen det kan jeg bruge men hvordan ligger man spil på xboxen. og så også lige hvordan man kan spille brændte spil på forhånd tak

  • Se min post. For at kunne spille dine lovligt lavede kopier skal DVD drevet i din maskine først flashes så at det går udenom sikkerheden i maskinen. Dette betyder så altså også at den første gang at du sætter maskinen til Xbox live så er maskinen permanent bannet fra at tilgå Live på nogen måde. Så ér du advaret.


    Mht. til at kopiere et spil til selve harddisken, går jeg ud fra at du bare skal vælge et menupunkt ala. "Copy to harddrive" når skiven er sat I og du sidder i Dashboardet. Men er ikke 100% da min egen Xbox pt. er til reparation :(

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af HerrMansen
    Se min post. For at kunne spille dine lovligt lavede kopier skal DVD drevet i din maskine først flashes så at det går udenom sikkerheden i maskinen. Dette betyder så altså også at den første gang at du sætter maskinen til Xbox live så er maskinen permanent bannet fra at tilgå Live på nogen måde. Så ér du advaret.


    Mht. til at kopiere et spil til selve harddisken, går jeg ud fra at du bare skal vælge et menupunkt ala. "Copy to harddrive" når skiven er sat I og du sidder i Dashboardet. Men er ikke 100% da min egen Xbox pt. er til reparation :(


    Okay er du sød af at finde ud af hvordan man kopirere den til sin hardsik det kunne vær nice!!!!

  • Du har fået alle løsningerne serveret på et sølvfad i denne tråd. Det er op til at at bruge dem til noget.

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af HerrMansen
    Du har fået alle løsningerne serveret på et sølvfad i denne tråd. Det er op til at at bruge dem til noget.


    Hej mansen høber ikke du er iriterede på mig men kan du sende et link hvor eller hvordan jeg kan få min xbox flashede

  • Som jeg sagde før står det faktisk allerede i tråden, men okay. Jeg kaster dig et ben.


    Du skal have fat i disse folk - Linket fører direkte til dét du søger. En firmware opdatering som giver dig mulighed for at køre dine lovlige kopier på maskinen. > Mén < du kommer aldrig online igen. Vær lige opmærksom på dette.

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • http://www.chip-kolding.dk/shop/index.php?cPath=51
    http://www.konsol-chips.dk/shop/frontpage.html
    jeg brugte nr 2.


    og gider du gøre dig selv en tjeneste næste gang GOOGLE. magen til dovenskab.


    så går du ind bestiller en firmware. og er du usikker på havd du skal have sender du bare din xbox afsted til ham og siger den skal flashes.


    nr 2 ligger i aalborg. og er jævn dygtig til det de laver.
    desuden får du en manual med til hvordan du brænder spil selv.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af HerrMansen
    Som jeg sagde før står det faktisk allerede i tråden, men okay. Jeg kaster dig et ben.


    Du skal have fat i disse folk - Linket fører direkte til dét du søger. En firmware opdatering som giver dig mulighed for at køre dine lovlige kopier på maskinen. > Mén < du kommer aldrig online igen. Vær lige opmærksom på dette.


    Arh, det er nu en skrøne...

  • Der er det i hans tilfælde. Alt det arbejde med stealthing og whatnot kommer han aldrig igang med hvis han ikke selv kan finde ud af hvilken slags "chipning" en Xbox bruger. Enig - det kan godt gøres i teorien, men det kommer helt an på brugeren.

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |