• Jeg har ikke nogen erfaring med den pågældende skærm.


    Men jeg tror du vil syntes at opløsningen er for lav i forhold til størrelsen på skærmen, 27" med Full HD opløsning (1920x1080) er ikke specielt imponerende efter min mening.


    Derudover kan den også fungere som almindeligt TV, så hvis du har behov for sådan noget vil det måske være en god skærm for dig.


    Personligt hvis jeg skulle se på en ny skærm ville det blive en(eller to) 24" 16:10 skærm med et god IPS panel som f.eks. HPs ZR24w
    den har en opløsning på 1920x1200.

    Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.

  • ikke fordi jeg har erfaring med nogle af de skærme der, men jeg vil vælge den som du selv har forslået. den er også meget flottere. men tror ikke der er så stor forskel på skærme til den prisklasse.

  • Så enten skal jeg vælge Samsung SyncMaster 27" P2/70HD Eller Samsung SyncMaster P2770H
    Hvis jeg vælger HD skærmen er der tv-tuner, så jeg kan se fjernsyn. Men det kommer jeg ikke til. I H versionen er der ikke tv-tuner, men lidt større kontrastforhold 70000:1 og hurtigere responstid 2ms. Hvad er bedst til at spille på. Skal som sagt ikke bruge den til tv. Håber I vil svare hurtigt.

    It is hard enough to remember my opinions, without also remembering my reasons for them!
    Friedrich Nietzsche

  • Slet ingen som vil give et svar? Ham fra Shg.dk siger at P2770H er bedst, hvis jeg ikke skal se tv på den. Hvilken en af disse to ville I tage, hvis det kun var til spil

    It is hard enough to remember my opinions, without also remembering my reasons for them!
    Friedrich Nietzsche

  • Fyren ved SHG har ret. Mindre responstid, giver en bedre spille oplevelse, kontrastforholdet er selvfølgelig også rar.


    Hvis valget står mellem de to ville jeg vælge H modellen.


    Men ellers ville jeg vælge en skærm med en højere opløsning hvis det skal være 27"...

  • Ja. Men den må helst ikke være dyrere. Den bliver jo nok dyrere hvis der skal være højere opløsning. Eller har I alternativer?

    It is hard enough to remember my opinions, without also remembering my reasons for them!
    Friedrich Nietzsche