facebook adgang fra skole

• heey tweakers.

sider på skolen hvor de har valgt at blokke facebook.

så mangler en måde at kunne få adgang til den igen.
    ville ne proxxy kunne gøre det, da hjemmesiden er blocket fra kommunen eller skolens internet portal.

har prøvet hidemyass. men hvergang jeg skal ha adganmg til en side skal jeg blive ved med at dl en fil hvor næste side er i. hvilket ville være pænt nedern..

har også prøvet googles veraion som er cached. men heller ikke det virker, nogen der kan hjælpe :D

Asus - Crosshair IV Formula
    AMD - Phenom II X4 @ 4.0 Ghz
    Club 3d gtx 560
    80 GB Sata2
    320 GB Sata2
    Corsair - Corsair 8 GB DDR3 1333MHz (2x4)
    Coolermaster V6

• Hvad med bare at koncentrere dig om undervisningen? Der er sikkert en grund til FB er blokeret!

• Nu afhænger det lidt af hvordan din skole har blokeret for den side, hvis de bare har gjort det ved at ændre på deres DNS servers indstillinger, kan du jo prøve at bruge OpenDNS.

Piratgruppen har lavet en guide til hvordan det opsættes her: LINK

Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.

• Ja, hvorfor ikke lave noget skolerelateret på skolen ;)

Så kunne du gå på facebook derhjemme. Det er en win-win situation :P

Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

Oprindeligt indlæg af RTM
    Nu afhænger det lidt af hvordan din skole har blokeret for den side, hvis de bare har gjort det ved at ændre på deres DNS servers indstillinger, kan du jo prøve at bruge OpenDNS.

Piratgruppen har lavet en guide til hvordan det opsættes her: LINK

tror ik det hjælper særlig meget da mange skoler køre hele Windows fra deres server når ens bruger navn loader så uanset hvordan du prøver skal du vælge deres regler har jeg været ude for, det var så nederen at sidde på en skole PC og code hjemmeside når du os skulle bruge TeamViewer til at være på derhjemme og begge dele blev forced til at køre port 80 så stod men der X(