så fik jeg også bf:bc2

  • sådan... så fik jeg også spillet;-) men får godt nok røvfuld, har åbenbart vænnet mig for meget til call of duty:modern warfare 2 :O


    men har lige et spørgsmål, kan man ikke ligge ned i spillet?


    men synes godt nok det er svært (måske fordi jeg er 37år ;-)...)


    hvad med jer, hvad synes i om spillet??


    mvh bjarne

    I7 2600 sandy
    gigabyte h67m-ud2h
    corsair vx 550w
    4 gb geil ram
    zotac 8800gt amp
    samsung F1 1TB
    Western Digital Raptor 74Gb
    WD20ears 2 TB
    500gb mybook

  • Det er et rigtig godt spil og slår Mw2 med flere længder.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • Nej man kan ikke crouche.
    Du skal sigte højere end hvor du prøver at ramme - tyngdekraften får ALLE projektiler til at falde jo længere du skyder. Og Recon classen er meget andet end en sniper. Du kan sagtens bruge ham som nærkampskæmper - specielt hans radar kugler er nyttige når dit squad skal angribe en position.

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • bf bc2 er helt genialt men kan være svært. Du skal tvinge dig til at gemme dig i buske osv og stå helt stille, med tiden lærer du det.
    Eventuelt brug smoke med assault, så det lidt nemmere at bevæge sig rundt.
    Dine våben er jo så også dårligere end de fleste andres våben :)

  • Det hjælper med cheats :D


    Ej, spøg til side. Har du spillet COD skal du lige bruge de første mange timer på at aklimatisere. Gik selv igennem selv samme frustrationer, da folk simpelthen ikke ville dø selv ved flere "fuldtræffere".
    Man kan crouche men ikke prone. Det er for at sniperne ikke skal kunne skjule sig alt for meget, tror jeg (hvilket jeg er stor tilhænger af).

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H