Hvornår tror i cataclysm udkommer? :)

  • Hey Gutter.


    Jeg kunne godt tænke mig at høre nogle kvalificerede bud på hvor cataclysm kommer.
    Jeg går og glæder mig til den expansion og det er der sikkert også andre der gør.


    Hvis i har hørt noget om release eller andre intressante ting der sker i exp.
    Så skriv da lige en kommentar herinde! :)


    Mvh


    Martin

  • Det lå også umiddelbart i mine tanker.


    Både bc og wotlk kom med cirka samme mellemrum så hvorfor skulle cataclysm ikke også gøre det?
    Vi har jo efterhånden raidet alt der kommet i wotkl så der må gerne ske noget nyt nu :)


    Og det ville jo også være godt for Blizz at få det med i julesalget, det kan de tjene på. Du har nok ret :)


    Mvh


    Martin

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Martintosti
    Hvis ikke du har noget at have det i ( bare et gæt)


    Så giver jeg sku en kasse øl hvis du får ret :D :drink:


    Glæder mig til at nyde en kold øl ;)


    ....og ja, bare et godt gæt.

  • Jeg gætter på november. Der plejer at gå omkring 4 måneder fra closed beta, som åbnede i juli, til xpac'en bliver udgivet. Dette er set for både TBC og WotLK.


    Mht. til julesalg tror jeg at Blizzard er ret ligeglade - de skal nok få solgt de spil der skal sælges, julesalg har ikke nogle indvirkning på dette.
    Hvor mange kender i der vil vente til juleaften fremfor at købe spillet selv når det bliver udgivet? Jeg kender ikke nogen :D

    Intel Core 2 Quad Q6600 2,4 GHz
    2x2 Corsair TWIN2X 6400C4DHX DDR2 2GB
    Gigabyte GeForce 9800GTX 512MB GDDR3
    Gigabyte GA-EP35-DS3
    Western Digital Caviar GP 500GB SATA2, 16MB 7200RPM

  • kan sige jer det blev for fedt!!!


    gobil og worgans start områder er bare for fede!! og ved hvad jeg snakker om da jeg er beta tester ^^


    //André

    Asus Maximus V Gene - Intel i5 2500k @ 4,5GHz + Corsair H150i
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB (16GB) - Gigabyte geforce GTX970 G1 4GB
    750GB Samsung Spinpoint f2 - Corsair hx620
    3TB Seagate barracuda - 250GB Samsung 840 pro
    Fractal Design Define R5 Black
    Logitech G502 og G710+
    2x Dell u2713hm

  • jeg bestilte min kopi i går, og glæder mig som et lille barn.. Spørgsmålet er så bare om det er til at komme til ingame :P


    Der røg den jul :clap: