S: Komplet PC, netbook og mange spil

  • Ok. Du kan godt læse at der følger et 5870 med der er to måneder gammelt, ikke? Det er 3000 kr. i sig selv. Strømforsyningen er highend - det er 1500. Bundkort er highend - det er 1500 til. Ram er omkring 1200. Der følger herudover et højttalersæt til 500 med samt en skærm der virker upåklageligt - 1500 til. Herudover følger der 100 spillicenser med. Hvis vi sætter det lavt og siger jeg har givet 100 kr. for hver er det 10000. Til sidst følger der en netbook med der har koster 2500.


    Men 8k for alt dette er højt sat? Vågn nu op folkens. Er det fordi I tror 5870 er en tastefejl og der skulle stå 4870? Hav nu en smule respekt.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Stefan Frimann
    Ok. Du kan godt læse at der følger et 5870 med der er to måneder gammelt, ikke? Det er 3000 kr. i sig selv. Strømforsyningen er highend - det er 1500. Bundkort er highend - det er 1500 til. Ram er omkring 1200. Der følger herudover et højttalersæt til 500 med samt en skærm der virker upåklageligt - 1500 til. Herudover følger der 100 spillicenser med. Hvis vi sætter det lavt og siger jeg har givet 100 kr. for hver er det 10000. Til sidst følger der en netbook med der har koster 2500.


    Men 8k for alt dette er højt sat? Vågn nu op folkens. Er det fordi I tror 5870 er en tastefejl og der skulle stå 4870? Hav nu en smule respekt.


    Det er NY priser du omtaler, og ikke brugt. Du kan da ikke sammenligne. Det svare til at købe en ny bil, som falder voldsomt så snart du forlader butiikke. Tror det er dig der skal vågne op og forstå, at dine ting ikke er det samme værd som du tror

  • @SSDfreak


    Ok - det beklager jeg. Synes bare at typiske brugtsalgspriser på denne her type fora plejer at ligge i ca. 40%, så mente det var rimeligt.


    Jeg lader nu tråden køre alligevel og forventer at du fremover overholder følgende betingelser for jeres køb/salgstråde, i det mindste hvad angår denne tråd: Men hvad hvis en bruger sælger noget til en uretfærdigt pris? og Må jeg godt tilføje min mening, selvom jeg ikke er interesseret i produktet?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Stefan Frimann
    @SSDfreak


    Ok - det beklager jeg. Synes bare at typiske brugtsalgspriser på denne her type fora plejer at ligge i ca. 40%, så mente det var rimeligt.


    Jeg lader nu tråden køre alligevel og forventer at du fremover overholder følgende betingelser for jeres køb/salgstråde, i det mindste hvad angår denne tråd: Men hvad hvis en bruger sælger noget til en uretfærdigt pris? og Må jeg godt tilføje min mening, selvom jeg ikke er interesseret i produktet?


    du skal jo sammenligne lidt med, hvad du kan få af alternativer som ny for 8.000. Mit råd er, at du nedsætter prisen på den desktop. Du kommer aldrig på 8k herinde, hvor PC kendere kommer.
    Netbook er 8-1000 nok fair nok. Hvis ikke du vil have indlæg i din tråd, så bør du ikke oprette en tråd.


    Salg af hardware er generelt en elendig forretning. Alene butikkerne tjener meget lidt i advance, og brugt hardware er skidt at sælge igen. Især hvis man tror end "gamle lort" er guld værd ;-) Dermed ikke sagt dit er noget gammel lort. Men du kommer ret langt for 8k i en ny maskine.

  • @SSDfreak


    Jeg giver dig at man kommer langt for 8k i dag. Hvad vil du mene er et rimeligt HBO for det hele? Sandheden er at jeg lige er blevet skilt fra kone og barn og at jeg vil mene at mit "gamerliv" er skyld i meget af det. Så vil egentlig bare af med det hele og have en bærbar istedet jeg kun kan bruge til arbejde og studie (.NET og Java-udvikling) =/

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Stefan Frimann
    @SSDfreak


    Jeg giver dig at man kommer langt for 8k i dag. Hvad vil du mene er et rimeligt HBO for det hele? Sandheden er at jeg lige er blevet skilt fra kone og barn og at jeg vil mene at mit "gamerliv" er skyld i meget af det. Så vil egentlig bare af med det hele og have en bærbar istedet jeg kun kan bruge til arbejde og studie (.NET og Java-udvikling) =/


    Trist med familien. Det gør mig ondt at høre!
    Puha ved sgu ikke. Synes 8-1.000 for Netbook er fair nok, men desktop alene ville jeg personligt sænke en smule. Salg af hardware er en sikker underskudsforretning. Det er bedre at komme af med den, end at brænde ind med det hele. 7.000 er vel et sted at starte. Prøv Dba.dk. Her er det ofte ret nemt at få gode priser for sager, Herinde er folk for meget inde i den verden du færdes i mht salg m.v

  • hej stefan frimann så har jeg skrabet 1000kr sammen og vil godt købe din jeg har kun 800kr for den Samsung NC10 m. 2GB RAM, 6-cell batteri og XP licens. Bemærk at den er godt brugt men fungerer upåklageligt og har ingen fysiske mén.



    hvor kan jeg afhente den henne ??. jeg bor selv i københavn .



    mvh hmm

  • Jeg har nu modtaget et bud på hele pakken som jeg vælger at tage imod. Det konkluderer min salgstråd og jeg beklager således overfor dem der har budt på enkeltdele. Tak for gode inputs og god jagt på netbook "hmm".