Hey Alle
Sad lige og stenede lidt net, da jeg pludselig faldt over det her: http://store.steampowered.com/app/630/
Det er steam der om ca 1.5 time(r) åbner for en gratis download af Alien Swarm, så jeg vil ihvertfald prøve det engang
-Søren
Gratis Alien Swarm på Steam :)
-
-
Steam er da kommet i rigtig godt humør først Portal gratis og nu dette!
-
Ja, men de har lige udsat det et par timer -.-'
-
Er det værd at hente?
-
Jeg har lige hentet det og spillet det i lidt tid.
Det ser faktisk meget fedt ud.. Altså det er vist heller ikke så stort et spil. Pointen med det er vist, at de har lavet det Open Source så folk selv kan bygge videre på det.
Jeg har kun spillet det meget lidt, men det ser skam fint ud. Både grafikmæssigt og gameplaymæssigt. Det er vist et meget godt co-op spil.
Hent det! ;P Det fylder ikke så meget. Jeg havde det på under en time på mit dårlige internet (relativt dårligt
)
Download -> Prøv -> Spil -> Elsk og spil med vennerne til LAN eller over nettet /Eller\ had det og "smid det ud"
Det er gratis og nemt at hente. Prøv det -
Oprindeligt indlæg af NinjArne
Jeg har lige hentet det og spillet det i lidt tid.Det ser faktisk meget fedt ud.. Altså det er vist heller ikke så stort et spil. Pointen med det er vist, at de har lavet det Open Source så folk selv kan bygge videre på det.
Jeg har kun spillet det meget lidt, men det ser skam fint ud. Både grafikmæssigt og gameplaymæssigt. Det er vist et meget godt co-op spil.
Hent det! ;P Det fylder ikke så meget. Jeg havde det på under en time på mit dårlige internet (relativt dårligt
)
Download -> Prøv -> Spil -> Elsk og spil med vennerne til LAN eller over nettet /Eller\ had det og "smid det ud"
Det er gratis og nemt at hente. Prøv det
Lige mine ord -
Man får iøvrigt en TF2 hat for at installere og spille spillet. En dejlig facehugger
-
Valve.
Det er et meget godt spil selvom det er gratis. Har kun spillet det lidt Offline og kom frem til konklusionen at man ikke skal forsøge "Run N' Gun". Du ender alene foran dit squad uden ammunition
Min favorit er Tech med Akimbo Pistoler (eller hvad det nu hedder), ammunition og en "welder" (blow torch? Har glemt hvad den hedder
)
-
Meget fedt spil, især prisen taget i betragtning. En masse fede våben, og meget godt teamplay.
Kan dog være ret nådesløst nu og da. Hvis man bliver "inficeret", så SKAL man bare have en medic lige ved siden af sig, ellers så er man bare død.
-
Synes det er meget skægt også når man spiller på et RUSH hold, hvor det nærmest bare gælder om at løbe gennem banen.