Red Dead Redemption fejl

  • Godaften i stuen... :)


    Jeg har købt spillet Red Dead Redemption til min Xbox 360, men er løbet ind i et lille problem. I visse missioner, hvor jeg skal køre i hestevogn, står hestevognen simpelthen fast på samme sted, mens den buldrer og brager. Men den er ikke til at rykke ud af stedet. Den første mission problemet opstod i, var hvor jeg skulle køre Seth til en lille landsby ("A Gentle Drive with Friends"), og her kunne problemet løses ved at skyde den ene af de to heste der trækker vognen.


    Men nu er jeg i en mission hvor man skal køre ræs i hestevogne, mod andre ("Liars, Cheats, and Other Proud Americans"). Her står jeg selv og samtlige modstandere stille i hestevognene, mens de buldrer og brager, og ikke vil rykke sig ud af flækken... Dvs. jeg kan ikke fuldføre missionen...


    Nogen gode råd? :boxed:

  • prøv at kigge i deres eget forum engang, det kunne være der var en løsning derinde, eller også må du bare vente op en opdatering som fixer fejlen...


    ellers er der en del som skriver om det inde på Xboxlife
    der er bland andet lidt her lidt længere nede på siden...



    har været ude for samme mærkelige fejl i andre xbox360 spil, men en update i spillet plejer at fixe det...

  • Tak for dit svar - det kan jeg sikkert bruge en anden god gang :)


    Lige for denne gang virkede det at jeg loadede fra det seneste save-game og tog det forfra, så var fejlen der ikke længere..