Bad Company 2 Account / Soldier slettet!?

• Hey.. Jeg har købt Bad Company 2 da det udkom, og spillet en del. Jeg kom op i rank 25, og så stoppede jeg da jeg ikke havde så meget tid mere.

Men nu hvor jeg har fået noget mere tid, vil jeg installere BC2 på min bærbar, det har jeg så gjort men da jeg prøver at logge ind, siger den at jeg ikke har nogen soldier, jeg går så ind på EA's hjemmeside for at se om jeg havde en, og det har jeg, rank 0!? ;(

Har så prøvet at indtaste min cd-key, men den siger at den allerede er brugt...

[Edit]
    Jeg logger ind på den samme account/email som jeg købte spillet på.

• Prøv lige at kontakte EA Support. De må være om nogen n dem der kan genskabe en eventuel tabt profil. Noget lign. skete da jeg slettede min 2'en profil (Test af bærbar performance) - så røg alle stats og rank på min hovedprofil i et par dage. :rolleyes:

Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

• Tak HerrMansen,
    Jeg har lige snakket med EA's support via online chat, og de kunne informere mig om at den cd-key som jeg har, er blevet aktiveret på min gamle email.. Det var da lidt underligt. Jeg kan godt huske at jeg har oprettet en profil på EA's hjemmeside med min gamle mail, men da jeg skulle logge ind for første gang i spillet, tastede jeg min nye mail.. Hmm..

Anyway, jeg har fået det til at virke nu :) Jeg gik ind og fik recovered mit gamle password fra min gamle mail, og den skal jeg så bruge når jeg vil ind og spille, og jeg har stadig mine stats, wee :clap: