Tåget baggrund i COD MW2

• Håber nogen her inde har lidt ideer jeg har overset eller ikke kender til :)

Min baggrund i call of duty modern warfare 2, er meget "tåget" og nej det er ikke en del af spillet, hvilket jeg altid har troet og været irriteret over :) men til et lan opdagede jeg at ingen andre havde det på samme måde.

kan se hvad jeg mener her, http://screendumps.net/cod.jpg

først prøvede jeg at sætte mine settings ingame til det samme som en vens, da vi har mere eller mindre samme maskine.
    Det ændrede dog intet.
    der efter prøvede jeg alt fra lavest settings til højest, med AA x2 og x4 og helt off.

Jeg har opdateret Grafik drivers jeg har opdateret Direct X.
    Har mere eller mindre prøvet alle mulige settings muligheder for grafikkortet ude i windows.

Hvad end selve grafikken bliver dårligere, så har jeg hele tiden den "tåget, hvide" baggrund.

syntes efterhånden jeg har prøvet det meste :) så hvis nogen kender til problemet, eller bare har en ide, så lad mig endelig høre. er mere eller mindre villig til at prøve hvad som helst :) ud over at formattere hehe, det er sgu for stort et job for et spil :p

edit: glemte lige at nævne at jeg ikke har problemer med grafik eller performance i andre spil.
    så som Fallen Earth, Left for dead 2, Battle Field 2.

• Ser da godt nok sært ud. Har slet ikke sådan en tåge i MW2 - BC2 derimod. Fucking sandstorme :))

Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

• You got a bad case of the mist :P

Meget mærkeligt, men godt at du fik det løst. Har ALDRIG set det før :)

Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H