• Hey


    overvejer at købe en ps3 brugt..


    der følger 2 controler - HDMI kabel - strøm kabel
    og følgene spil
    1x Call of Duty - Modern Warfare 2
    1x Demons Souls
    1x Need for Speed - Pro street
    1x The Simpsons game
    Ekstra spil/cd'er:
    1x Guitar Hero - Aerosmith
    1x Spider man 3 - Blueray


    det er en 40 GB gammel model som jo er den fedeste :)


    prisen er 2000 kr. er dette billigt??


    og så lige noget andet.


    hvis man køber en ps 3 med fx COD mw2 på.. men tænker bare.. logger man på sådan en maskine med brugernavn og kode eller hvad.. og blir spillet bindet til brugernavnet så eller er det til selve maskinen?


    for hvis det er skal jeg jo have alle de informationer af ham.


    på forhånd tak

    Intel I7 3930K
    Asus Rampage IV extreme
    Gainward GTX 680 Phantom x2
    Samsung 840 PRO 256 Gb SSD
    Corsair Dominator 1866 Mhz 32 gb.
    Corsair HX1050 PSU

  • Well at logge på en PS3 er vel som at logge på sin xbox med gamertag, et spil i fysisk form bliver IKKE låst til brugernavnet/gamertag/ whatever. Mener der er en lov eller noget om at de ikke må forhindre resale.


    Spil der skulle ligge på harddisken ved jeg ikke så meget om... :(


    2k for sådan en PS3 er en ret fin pris forudsat at den er i fin stand, husk dog når du får fat på den lige at sætte den i PCen og tjekke S.M.A.R.T. info og evt. lave et par disk tests. Det er nemt nok, siden det er en alm. SATA disk der sidder i.

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Foxx
    Well at logge på en PS3 er vel som at logge på sin xbox med gamertag, et spil i fysisk form bliver IKKE låst til brugernavnet/gamertag/ whatever. Mener der er en lov eller noget om at de ikke må forhindre resale.


    Spil der skulle ligge på harddisken ved jeg ikke så meget om... :(


    2k for sådan en PS3 er en ret fin pris forudsat at den er i fin stand, husk dog når du får fat på den lige at sætte den i PCen og tjekke S.M.A.R.T. info og evt. lave et par disk tests. Det er nemt nok, siden det er en alm. SATA disk der sidder i.


    hva da foxx?

    Intel I7 3930K
    Asus Rampage IV extreme
    Gainward GTX 680 Phantom x2
    Samsung 840 PRO 256 Gb SSD
    Corsair Dominator 1866 Mhz 32 gb.
    Corsair HX1050 PSU

  • hej jeg vil spørge om hvordan jeg selv kan sælge ps3 joystick en fake en den hedder speedlink sælger den for 200kr vis du vil købe den svar tilbage...? :)

    jeg sælger en fakejoystick 200kr det er speedlink intet billed jeg bor i viby j 8260