Ny telefon - lettere lost i den billige segment...

  • Jeg skal have fundet en ny telefon til konen. Der er nogle enkelte krav som skal honoreres, og som jeg ikke helt har styr på hvor man kan få.


    1. Helst nokia (det er kendt)


    2. De næst kommende kalenderbegivenheder skal kunne vises på "forsiden" ala symbion telefonerne. Dvs det skal ikke kun være den næste på dagen, men de næste tre og også hvis der er kommende aftaler flere dage ud i fremtiden.


    Jeg ved at dette er muligt på e-series telefonerne og 6700, men der er også nogle af de billigere s40 telefoner hvor det er muligt?


    3. Den skal være rimeligt billig (under 1000kr), jeg kunne jo sagtens bare købe en 6700 som har de funktioner, men kan det ikke gøres billigere.


    Hun har været vandt til at arve mine (e-series) telefoner og bruger deres funktionalitet, nu er hendes dog gået i stykker, og sidst jeg skiftede var det også på grund af en defekt så den kan hun ikke bare snuppe. E51 kan desværre ikke rigtigt købes mere, og e52 er blevet for stor....


    Er der nogen der har nogen bud?


    /ask

  • Udemærked bud, men er størrelsen ikke i stil med e52? Jeg (hun) syntes at de er ved at være lige i overkanten store... (det er ikke nemt).


    Ved du noget om hvilke telefoner der ellers har de funktionaliteter? kan man gå helt ned i 5xxx serierne?


    /ask