Billede af Tuborg Lime Cut Dåse

• jeg har taget det her billede med min Nokia N79 den første kamp danmark spillede i VM sjovt af og er mine billeder så gode som det her andre gange er det bare über crappy og grumt at kigge på, ved ik hva der sker, men er selv godt tilfreds med det her billede:

Klik for at se billedet

• Hvordan kan du drikke det sprøjt :razz: Det smager ikke særlig godt ifølge mig :cheers:

CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

Oprindeligt indlæg af gaming-king
    Hvordan kan du drikke det sprøjt :razz: Det smager ikke særlig godt ifølge mig :cheers:

den smager oki, ka faktisk ik smage lime i dem jeg har fået, men har heller ik selv betalt for dem.

har fået 2xflaske og 2xdåse :))

• De smager fandme a rævepis..

Men hvorfor en i ******* poster du sådan et snapshop taget med en mobil? Motivet er kedeligt, og billeder er jo utrolig ringe....

Oprindeligt indlæg af Phoque
    De smager fandme a rævepis..

Men hvorfor en i ******* poster du sådan et snapshop taget med en mobil? Motivet er kedeligt, og billeder er jo utrolig ringe....

det er faktisk et af de bedre, billeder jeg har tage med min mobil, når man tænker på det er med mobil Phoque, mange gange vil den slet ik focuser ordenligt på noget som helst :crazyeyes:

• Er sgu mere til et koldt glas cola med isterninger i, men hver sin egen. :roller:

Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

Oprindeligt indlæg af HerrMansen
    Er sgu mere til et koldt glas cola med isterninger i, men hver sin egen. :roller:

Ja det smager fandme godt.

Men holder mig nu til en helt almindelig Hof pilsner. Det smager bare gu'er! :9xo

CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

• Næste QFT! :D