• Hej

Jeg leder efter en der med på RaF. jeg recruiter

Jeg er ligeglad med vilket realm vi skal spille på
    ---------------------------------------------------------
    Ting du får ud af det:
    Det går 3 gange hurtigere at level
    Jeg giver guld gear og bags vis det er på Khadgar

Krav:
    Du skal have skype
    Du skal selv købe wow og et Gamecard så vi kan spille i de 90 dage det vare
    Du skal kunne spille mindst 2-3 timer om dagen
    ---------------------------------------------------------

Du kan kontakte mig på Skype,msn eller i wow

Msn: Jobk1@msn.com
    WoW:
    Alliance: Kamian Exores Telsin
    Horde: Xain,Niax

----------------------------------------------------------
    Vis i undrer jeg over hvordan jeg kan recruite er det ret simpelt, jeg har skifte land til England men jeg har beholdt min rigtige danske adresse inde i min brugers instillinger.

• Undskylder meget for OT, men bare en lille advarsel.. Jeg kender en der også skiftede land og derefter gjorde det. Han blev bannet af Blizzard, da de ret nemt kan se igennem tricket ;)

Vision S-Series S3768
    Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
    17.3” LED AntiGlare 1920x1080
    Kingston 8GB DDR3-1600

Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
    Samsung 830-Series 256GB
    WD Scorpio Blue 640GB

• jeg tror de er ligeglad med om jeg har gjordt det fordi jeg søger for at de får en ny spiller der en potentiel kunde til dem, så jeg tror nu ikke jeg bliver banned og en af mine venner har også gjordt det og han er ikke blevet banned endnu og det er et halvt år siden han gjorde det ;D

Undskylder meget for OT, men bare en lille advarsel.. Jeg kender en der også skiftede land og derefter gjorde det. Han blev bannet af Blizzard, da de ret nemt kan se igennem tricket Wink

En ud af en tusinder. Jeg har selv skiftet land for at deltage i arena pass, det samme har ca halvdelen af dem, som spiller på arena pass. Blizzard holder ikke øje med det.

jeg tror de er ligeglad med om jeg har gjordt det fordi jeg søger for at de får en ny spiller der en potentiel kunde til dem, så jeg tror nu ikke jeg bliver banned og en af mine venner har også gjordt det og han er ikke blevet banned endnu og det er et halvt år siden han gjorde det ;D

Blizzard er ligeglade med om du "skaffede" en kunde. De banner dig hvis de har lyst