ALL points bulletin

• hej :)

jeg har lige fået mig det nye All points bulletin spil og har lidt problemer med det..

spillet køre perfekt, uden lag men efter et stykke tid crasher det, og jeg får et vindue med:

- Taskmgr kunne ikke instalisere programmet korrekt.

nogen der har en ide til en løsning eller er det helt håbløst ?

• hvis du nu gad og føgle med ville du vide at dem der har pre-købt spillet fra dags dato kan spille spillet! (KTTC) check steam eller http://www.apb.com, og spar mig for dine dumsmarte kommentarer!

bortset fra det.. er der nogen der kan hjælpe mig med mit problem ? :<

Oprindeligt indlæg af Gummi-And
    hvis du nu gad og føgle med ville du vide at dem der har pre-købt spillet fra dags dato kan spille spillet! (KTTC) check steam eller http://www.apb.com, og spar mig for dine dumsmarte kommentarer!

rolig nu.. venlige svar giver som regel flere svar end hvis trådstarter svarer aggresivt, at Karga måske ikke har ret i sin hentydning giver dig jo ingen grund til ikke at forklare ham på ordentlig vis at du har spillet lovligt :pokey:

#Karga

det er også muligt at spille for dem som er på PTW verdenen.. så der er faktisk en del som kan spille det allerede ;)

_________//On Topic\\____________
    hvilket styresystem har du?? hvis du har VISTA/Win 7 så prøv at sæt launcheren til at køre i kompatible mode og se om det skulle hjælpe..

//TM

The meaning of war is not to die for your country, the meaning of war is to let the bastard you are figting against die for his

• har windows XP, jeg har desværre heller ikke mulighed for at køre spillet på andre måder da jeg starter det igennem steam.. syntes bare det er sjovt da spillet ellers køre som en drøm, kun for at crashe og fuldstændig stoppe hele computeren :<

- noget er galt! :boxed: heh

hvis du nu gad og føgle med ville du vide at dem der har pre-købt spillet fra dags dato kan spille spillet! (KTTC) check steam eller http://www.apb.com, og spar mig for dine dumsmarte kommentarer!

Prøv lige at slappe af :idea: du opretter første tråd det forkerte sted og opretter derefter bare en ny tråd, i stedet for at flytte den, så jeg forventer det værste når jeg ser sådan noget ;) :boxing: men nu skal jeg nok klappe kaje

• Prøv at
    A:
    1: Højreklik på spillet
    2: Tryk "Properties"
    3: Vælg fanen "Local Files"
    4: Tryk "VERIFY INTEGRITY OF GAME CACHE"

Hvis det ikke virker kan du prøve:
    B:
    1: Find "Steam" mappen
    2: Find filen "ClientRegistry.Blob"
    3: Slet den
    4: Genstart

Hvis det heller ikke virker kan du prøve:
    C:
    1: Find Steam ".exe" filen/genvej
    2: Højreklik og vælg "Egenskaber"
    3: Tryk på fanen "Kompatibilitet"
    4: Kryds "Kør dette program som administrator" af
    5: Tryk "Anvend" og "OK"

Hvis intet af det virker kan du:
    D:
    1: Højreklik på spillet
    2: Vælg "Show Forum"
    3: Se om der er andre der har samme problem som dig.

-Frederik

PS: Ja jeg keder mig :D

• det hjalp desværre ikke =/

jeg får denne besked når computeren crasher..

Direct3DDevice->CreateIndexBuffer(Size,Usage,Format,Pool,(IDirect3DIndexBuffer9**)IndexBuffer.GetInitReference(),NULL) failed
    at c:\work\apb\branches\versions\1-2-0\1-2-0_casper\development\src\d3d9drv\src\d3d9indexbuffer.cpp:27
    with error E_OUTOFMEMORY

History:

• Det er noget med directx..

Prøv og opdater dine grafikkort drivers og opdater directx til den nyeste version du har tilgængelig..
    Hvilket grafikkort kører du med?
    Havde engang lignende fejl i Empire: Total War, det med at den siger out of memmory.

har ATI radeon 3800 series.. jeg har opdateret til den nyeste driver jeg kunne finde.. dog syntes jeg ATI's drivere er sværre at finde.. jeg har directX 9 (:

hvis jeg var dig ville jeg prøve at skrive til deres support, spillet er som du ved helt frisk udkommet, så det kunne måske være at der var en eller anden fejl de havde overset..

gider du foresten ikke lige skrive hele din PC's specs her?

//TM

The meaning of war is not to die for your country, the meaning of war is to let the bastard you are figting against die for his

• Som skrevet i post ovenfor, ser det umiddelbart ud til at der er fejl i directx. Har du hentet opdateringen fra Februar i år, som føjer lidt til dx både i xp,vista og win7.

http://www.microsoft.com/downl…6652cd92a3&displaylang=en

Mvh
    Sam

AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

• har lige installeret den seneste version af directX og men uden forbedring :(

Direct3DDevice->CreateIndexBuffer(Size,Usage,Format,Pool,(IDirect3DIndexBuffer9**)IndexBuffer.GetInitReference(),NULL) failed
    at c:\work\apb\branches\versions\1-2-0\1-2-0_casper\development\src\d3d9drv\src\d3d9indexbuffer.cpp:27
    with error E_OUTOFMEMORY

History:

tror i måske det har noget med RAM at gøre ?

• prøvede igen og fik så denne bedsked:

izeX, SizeY, NumMips, GetD3DTextureUsageFlags(Flags), (D3DFORMAT)GPixelFormats[Format].PlatformFormat, GetD3DTexturePool(Flags), Texture2D->GetInitReference(), NULL ) failed
    at c:\work\apb\branches\versions\1-2-0\1-2-0_casper\development\src\d3d9drv\src\d3d9texture.cpp:140
    with error E_OUTOFMEMORY,
    SizeX=8, SizeY=1, Format=G8=D3DFMT_L8, NumMips=1, Flags=, TexMemoryAvailable=699MB

History: