PC starter, men intet signal

  • Okay, jeg kan prøve at smide min brors gamle bundkort over og så tager jeg den derfra, eller hvad syntes i? Virker hans bundkort i så fald går jeg ud fra det er mit bundkort og bestiller et nyt.


    Tak for de mange replies og hjælpen.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Anders44
    Okay, jeg kan prøve at smide min brors gamle bundkort over og så tager jeg den derfra, eller hvad syntes i? Virker hans bundkort i så fald går jeg ud fra det er mit bundkort og bestiller et nyt.


    Tak for de mange replies og hjælpen.


    Det sgu du have lavet fra start af... når du nu havde muligheden :$

  • Jeg smed 1 Ram blok over på hans bundkort, 1 HD, satte min PSU og GPU til, dog brugte jeg hans CPU (samlede jeg uden for Kabinet). Og det kunne godt starte, blæserne kørte og windows startede op. Men kan en CPU alene (hvis vi antager det er min CPU der hindre mit system i at boote) hindre en boot?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Anders44
    Jeg smed 1 Ram blok over på hans bundkort, 1 HD, satte min PSU og GPU til, dog brugte jeg hans CPU (samlede jeg uden for Kabinet). Og det kunne godt starte, blæserne kørte og windows startede op. Men kan en CPU alene (hvis vi antager det er min CPU der hindre mit system i at boote) hindre en boot?


    Selvfølgelig

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Anders44
    Jeg smed 1 Ram blok over på hans bundkort, 1 HD, satte min PSU og GPU til, dog brugte jeg hans CPU (samlede jeg uden for Kabinet). Og det kunne godt starte, blæserne kørte og windows startede op. Men kan en CPU alene (hvis vi antager det er min CPU der hindre mit system i at boote) hindre en boot?


    din CPU er "hjertet" i din pc hvis man kan kalde den det.. virker den ikke er der intet der virker.

    //TM


    The meaning of war is not to die for your country, the meaning of war is to let the bastard you are figting against die for his